شناسه خبر:76134
1402/8/30 12:59:55

در نخستین جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان که به‌تازگی برای یک دوره دوساله با رأی مجمع عمومی تعیین شدند، محمد نباتی با رأی قاطع اعضا به‌عنوان رئیس شورا انتخاب شد.

روز گذشته در نخستین جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان که به‌تازگی برای یک دوره دوساله با رأی مجمع عمومی تعیین شدند، محمد نباتی با رأی قاطع اعضا به‌عنوان رئیس شورا انتخاب شد و در ادامه جلسه رئیس و دبیر شورا در دوره قبل به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود پرداختند.

 

محمد نباتی که پس از شهادت حاج‌میرزا سلگی با اعتماد اعضا به‌عنوان رئیس شورا انتخاب شده بود، با گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید والامقام، گفت: باید تمام تلاش خود را جهت خدمت مخلصانه به‌کار ببندیم.

 

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه پذیرش مسئولیت بسیار مشکل است، افزود: همیشه سعی‌کرده‌ام مستقل باشم و وام‌دار هیچ نماینده‌ای نباشم.

 

وی با اشاره به اینکه سرباز ولایت فقیه است، افزود: باید به دنبال خدمت به مردم و افزایش امید در جامعه باشیم.

 

نباتی با اشاره به فعالیت‌هایی که انجام شده‌ است، گفت: در دوره جدید فرصت بیشتری را برای استفاده از ظرفیت‌های شهرستان‌ها ایجاد می‌کنیم.

 

وی در ادامه بر لزوم میدان‌داری جوانان تأکید کرد و افزود: حضور دغدغه‌مندانه جوانان باعث می‌‌شود فضای سیاسی استان نفس تازه کند.

 

در ادامه جلسه بخشنامه‌های اخیر به اعضای شورا ابلاغ و برنامه‌های پیش‌ رو تبیین شد.

شناسه خبر 76134