شناسه خبر:76892
1402/9/18 12:39:19

مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: 29 رسانه استانی با تولید 550 اثر امیدآفرین در بازه زمانی تعیین‌شده و در قالب‌ها و محورهای ذکرشده، در برگزاری هرچه بهتر رویداد جام امید مشارکت داشتند.

ناصر قوامی‌مشفق در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رویداد جام رسانه‌ای امید استان همدان، اظهار کرد: این رویداد با محورهای جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی در همدان آغاز شد.

وی با بیان اینکه رویداد مذکور در استان همدان با مشارکت 29 رسانه استانی و همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری برگزار شد، خاطرنشان کرد: این رویداد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه مأموریتی رسانه در تراز انقلاب اسلامی با اولویت جهاد تبیین برگزار شد.

قوامی‌مشفق یادآور شد: در همین راستا نشان دادن قله‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی با تولیدات رسانه‌ای فاخر ابزاری به‌منظور مقابله با تحریف رسانه‌ای دشمن و همچنین ایجاد امید در بین آحاد مردم عزیز است.

مسئول بسیج رسانه استان همدان افزود: 29 رسانه استانی با تولید 550 اثر امیدآفرین در بازه زمانی تعیین‌شده و در قالب‌ها و محورهای ذکرشده، در برگزاری هرچه بهتر این رویداد مشارکت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه‌بر تولید و انتشار آثار در رسانه‌های رسمی، نزدیک به یک‌هزار و 300 هشتک با موضوع پیشرفت همدان نیز تولید و منتشر شده که از بین آثار ارسالی 156 اثر به مرحله نهایی داوری با شاخصه‌های اشاره‌شده، به دبیرخانه کشوری رویداد جام رسانه‌ای امید ارسال شد تا برترین‌های استانی نیز مشخص شوند.

مسئول بسیج رسانه استان همدان افزود: امید است که همچون گذشته اهالی رسانه استان درخشش خوبی در بخش کشوری جام داشته باشند.

 

شناسه خبر 76892