شناسه خبر:77161
1402/9/25 10:02:56

سپهرغرب، گروه کاردانش: انجمن نانو فناوری ایران ششمین دوره از همایش نانو را در محورهای انرژی و محیط زیست و مهندسی پزشکی و داروسازی در اسفند ماه برگزار می‌کند.

انجمن نانوفناوری ایران به‌عنوان یکی از بزرگترین متولیان امر ترویج نانوفناوری در کشور در پی برگزاری موفق پنج دوره از سلسله همایش‌های ملی و کارگاه‌های تخصصی علوم و فناوری نانو در دانشگاه‌های تربیت مدرس، خوارزمی، صنعتی کرمان، یزد و امیرکبیر، به پیشنهاد دانشگاه خلیج فارس و با تصویب هیئت‌مدیره انجمن، ششمین همایش موسوم به NCWNN6 را با همکاری دانشگاه خلیج فارس برگزار خواهد کرد.ششمین همایش ملی و کارگاه‌های تخصصی علوم و فناوری نانو، در روزهای دوم و سوم اسفند 1402 توسط انجمن نانوفناوری ایران دانشگاه خلیج فارس در دانشگاه خلیج فارس برگزار می‌شود.

علوم نانو، نانومواد، نانوساختارها، سنتز و کاربرد، نانوفناوری، انرژی، دریا و محیط زیست، نانو فناوری، مهندسی، پزشکی و داروسازی، محاسبات و مدل‌سازی در مقیاس نانو و نانوفناوری، تجاری‌سازی، اقتصاد و بازار از محورهای این همایش به‌شمار می‌رود.

مقالات ارسالی به این همایش باید شامل یک فایل چکیده مقاله و یک فایل اصل مقاله با فرمت zip باشد.

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات 15 دی‌ماه، اعلام نتایج داوری مقالات تا 30 دی‌ماه و آخرین مهلت ثبت‌نام در همایش تا 10 بهمن‌ ماه اعلام شده است.

 

شناسه خبر 77161