شناسه خبر:80662
1402/12/24 11:59:18
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان:

جهش 19 پله‌ای راهداری استان همدان در ارزیابی عملکرد درون‌سازمانی

سپهرغرب-گروه خبر:مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از جهش 19 پله‌ای این اداره کل در ارزیابی عملکرد درون‌سازمانی براساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور خبر داد.

 

 

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و‌ حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، مهرداد آهکی گفت: رفع نقاط پُرحادثه، روکش آسفالت و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی از مهم‌ترین اهداف اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان بوده که ارائه راهکار برای تحقق این هدف در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: رتبه دوم کشور در کاهش تصادفات جرحی، روکش آسفالت 504 کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان و رفع 31 نقطه پُرحادثه، ازجمله شاخصه‌های اصلی این ارتقا بوده است.

آهکی تصریح کرد: براساس عملکرد درون‌سازمانی سازمان راهداری و‌ حمل‌و‌نقل جاده‌ای، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در آخرین ارزیابی عملکرد درون‌سازمانی با 19 پله رشد نسبت به سال گذشته، در رتبه هفتم کشوری قرار دارد.

این مقام مسئول افزود: با اعتبارات خوب ملی و استانی جذب‌شده و تلاش‌های انجام‌شده برای انعقاد قراردادهای مختلف و پیشبرد برنامه‌های هدف و همچنین پیشرفت فیزیکی قابل توجه طرح‌های اجرایی، خوشبختانه ضمن ارتقای عملکرد و کیفیت راه‌ها در استان، این مهم انجام شده است.

آهکی تأکید کرد: امیدواریم با جدیت به کار گرفته‌شده و تداوم تلاش‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی و جهادی، بتوانیم این جایگاه را در سال آینده نیز ارتقا ببخشیم.

 

 

شناسه خبر 80662