شناسه خبر:55127
1401/2/20 08:59:11

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 117 قبضه سلاح شکاری قاچاق و فاقد مجوز با همکاری اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی استان اصفهان خبر داد.

سردار سلمان امیری اظهار کرد: در پی اطلاع واصله از پلیس امنیت عمومی اصفهان مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو نیسان آبی رنگ حامل سلاح قاچاق و غیرمجاز در محور مواصلاتی استان‌های غربی کشور به سمت همدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام هماهنگی قضایی برای شناسایی به جاده‌های مواصلاتی استان اعزام که پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت سرانجام خودرو را شناسایی و در محل مناسبی در ورودی شهر همدان توقیف و راننده آن را دستگیر می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در بازرسی صورت گرفته از خودرو 97 قبضه سلاح شکاری وینچستر، 10 قبضه سلاح شکاری ساچمه‌زنی پنج تر از نوع گلنگدنی و 10 قبضه سلاح شکاری ساچمه‌زنی مدل تک‌لول، جمعاً به تعداد 117 قبضه سلاح قاچاق و فاقد مجوز در پوشش بار سیب درختی کشف شد.

وی در خاتمه گفت: در این عملیات راننده خودرو نیسان که فردی سابقه دار در امر قاچاق و ساکن استان‌های غربی بود دستگیر شد که به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

شناسه خبر 55127