شناسه خبر:59542
1401/6/12 10:36:32

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری سارقان طلافروشی در همدان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سلمان امیری در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلافروشی در شهر همدان و اعلام از طریق سامانه 110، کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حاضر شدند و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات صورت‌گرفته مالک مغازه بیان کرد که برای سرکشی به مغازه مراجعه و مشاهده می‌کند کف مغازه سوراخ و گاوصندوق تخریب شده و چهار کیلوگرم طلا و 50 قطعه سکه تمام بهار آزادی و سکه پارسیان به ارزش 50 میلیارد ریال به سرقت رفته است.

سردار امیری بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های درون و برون سازمانی، دو سارق را در دو عملیات جداگانه شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات فنی و در مواجهه با مستندات موجود، به سرقت طلافروشی با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کردند و مقدار 500 گرم طلا و 80 عدد سکه از مخفیگاه آنان کشف شد.

سردار امیری تصریح کرد: در اقدامی غافلگیرانه یکی از همدستان متهمان دستگیر و نفر دیگر تحت تعقیب بوده که به محض دستگیری متعاقباً اعلام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان گفت: مغازه‌داران محترم به ویژه طلافروشی‌ها در هنگام راه‌اندازی مغازه از ابزار پیشگیرانه و هشداردهنده استفاده کنند.

شناسه خبر 59542