شناسه خبر:60390
1401/6/30 09:36:52

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: امسال مجوز راه اندازی 6 دفتر ارتباطات روستایی در استان صادر شد و تعداد این دفاتر به 39 مورد رسید.

آرام حیدری روز سه شنبه اظهار کرد: این دفاتر در راستای حمایت از کسب و کار و همچنین توسعه اشتغال در استان و خدمت‌رسانی به مردم روستاهای این استان ایجاد می‌شود.
وی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی این دفاتر برای بیش از هشت نفر اشتغال ایجاد شد، افزود: وجود این دفاتر باعث کاهش تردد روستاییان به شهرها برای انجام امور روزمره می‌شود.
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان یادآور شد: در این راستا مردم روستاهای قلیان و آرندان در شهرستان سنندج، روستاهای کوله و وزمان در شهرستان دیواندره، روستای قلعه‌جی در شهرستان سروآباد و روستای بله دستی در شهرستان دهگلان علاوه بر دسترسی حوزه ارتباطات می‌توانند همه خدمات مربوط به آب، برق و گاز را در این دفاتر انجام دهند.
حیدری اظهار کرد: سیاست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمایت از بخش خصوصی برای راه‌اندازی دفاتر ارتباطات روستایی و پیشخوان است و در این راه حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد.
در حال حاضر 254 دفتر پیشخوان خدمات دولت و 39 دفتر ارتباطات روستایی در سطح استان مشغول به فعالیت و خدمات‌رسانی به مردم این استان هستند.

شناسه خبر 60390