شناسه خبر:82011
1403/2/11 17:08:47

استاندار همدان کارگران را مایه‌ مباهات و افتخار جامعه دانست و گفت: اکنون مراکز تولیدی و کارخانه‌ها نیازمند کارگران و نیروهای متخصص هستند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد روز سه‌شنبه در نشست با تشکل‌ها و فعالان عرصه‌ کارگری استان اظهار کرد: کارگر و کارفرما دو بال سخت‌کوش تولید و هر دو حائز اهمیت هستند تا تولید محقق شود.

وی ادامه داد: انقلاب‌ اسلامی، انقلاب مستضعفان و کوخ‌نشینان بود و بر همین اساس از بدو پیروزی انقلاب‌ اسلامی رویکرد احقاق حقوق کارگران در دستور کار قرار گرفت.

استاندار همدان کارگران و کارفرمایان را دو بال سخت‌کوش تولید برشمرد و گفت: اگر سرمایه‌گذاران بدون زمینه کار و فعالیت کارگری و اگر کارگران بدون کارفرما شوند، تولید محقق نمی‌شود.

قاسمی‌فرزاد افزود: سیاه‌نمایی و تخریب روانی ملت فهیم ایران از اهداف اصلی دشمنان است و از همین رو تبیین اقدامات و دستاوردهای نظام مقدس‌ جمهوری‌اسلامی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: عرصه‌ جهانی به‌دلیل زیاده‌خواهی مستکبران با چالش روبه‌رو شده و این موضوع فقط در ایران‌اسلامی نیست.

استاندار همدان اظهار کرد: جهش‌ها و حرکات بزرگی در طول تشکیل نظام مقدس‌ جمهوری‌ اسلامی با وجود چالش‌ها و تحریم‌های ظالمانه شکل گرفته است.

قاسمی‌فرزاد گفت: حضرت امام‌ خمینی (ره) و مقام‌ معظم‌ رهبری (مدظله‌العالی) تلاش کردند کشور را از آسیب‌ها و مشکلات دور نگاه دارند.

144 هزار و 143 کارگر در بخش کشاورزی، 161 هزار و 550 کارگر در بخش صنعت و 238 هزار و 244 نیروی کار در بخش خدمات استان همدان مشغول به کار هستند.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 82011