شناسه خبر:65645
1401/11/12 10:16:50
مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران:

ظهور تفکر جبهه مقاومت در پیچ تاریخی جدید

سپهرغرب، گروه سیاسی - مینو جعفری ممتاز: مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران گفت: رهبر انقلاب اسلامی پیچ تاریخی را جدی مطرح می‌کنند و می‌فرمایند در این پیچ تاریخی معادله قدرت در دنیا عوض شده و کشورها به دو قسمت سلطه‌جو و سلطه‌پذیر، تقسیم می‌شوند اما در اینجا ایشان می‌فرمایند یک تفکر جدیدی وارد میدان می‌شود که این تفکر جدید را جبهه مقاومت می‌نامند.

سردار حاج عظیم ابراهیم‌پور در نشست تبیینی در بین اعضای شورای ائتلاف استان همدان با بیان اینکه از بدو خلقت آدم (ع) جبهه حق و باطل تشکیل شده، اظهار کرد: وقتی هابیل توسط برادرش کشته شد؛ ادامه این نسل و فرزندان آدم که به‌دنبال یک زندگی توحیدی بودند در یک روستا و قابیل و فرزندانش که به‌دنبال زندگی شیطانی بودند در روستای دیگر زندگی می‌کردند و روستا به روستا تکثیر شدند، یعنی تقابل بین جبهه حق و باطل از همان ابتدای خلقت وجود داشته است.
وی افزود: تمام 124 پیامبر و 14 معصوم بدون وقفه مقابلشان جبهه باطل قرار داشته و باید گفت بعد از غیبت کبری تا به امروز جبهه باطل مقابل تمام بزرگان دینی قد علم کرده است.
مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران با بیان مثالی این موضوع را تشریح کرد و گفت: یکی از فرزندان یعقوب به نام یهودا و فرزندانش دین یهود را ایجاد کردند. قوم یهود پیامبران بنی اسرائیل را نسل به نسل کشتند، نوبت حضرت موسی که رسید، گفتند اگر او را به قتل برسانیم دین و شریعت آن همچنان باقی می‌ماند بنابراین تصمیم گرفتند اطراف موسی را به‌عنوان قوم او احاطه کرده و دین او را از درون متلاشی کنند. همین اتفاق هم افتاد. به همین دلیل ما تصور می‌کنیم قوم یهود، قوم موسی است، اما اینگونه نیست و آن‌ها متلاشی‌کننده دین آن حضرت بودند.
ابراهیم‌پور ادامه داد: در زمان حضرت عیسی(ع) نیز بزرگ یهودیان فردی به نام پولس یهودی، حضرت و یارانش را شکنجه می‌داد، عیسی (ع) نیز قبل از غیبت پطروس را به‌عنوان جانشین خود انتخاب می‌کند که پدر نرجس خاتون، مادر امام زمان (ع) از نوادگان وی است.
وی افزود: بعد از غیبت حضرت عیسی (ع) 10 سال از پولس خبری نمی‌شود. سپس در بین مسیحیان حاضر شده و می‌گوید من در بیابان ناله و توبه کردم و عیسی (ع) به من گفت که از پطروس قوی‌تر شده‌ام و تو جانشین من در بین جهانیان هستی و پطروس جانشین من در بین مسیحیان همان منطقه است. از آن زمان نفوذ دین یهود به مسیحیت و کتاب عیسی شروع می‌شود.
وی اضافه کرد: در زمان رسول اکرم (ص) یهود تمام تلاش خود را به کار گرفت تا پیامبر آخرالزمان به دنیا نیاید. از طریق ارتباطات یهود با اجنه شیطانی متوجه شد که پیامبر آخر زمان از چه نسلی است. به همین دلیل حضرت ابوطالب از همان روزهای نخست پیامبر را از مادرش جدا می‌کند زیرا هر جا پیامبر هست یهود به‌دنبال نابودی اوست.
مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کل کشور به بیان نقش یهود در کربلا پرداخت و گفت: معاویه با زن زیبارویی که مادرش یهودی و پدرش مسیحی بود و توسط یهودیان به دربار آورده شد ازدواج می‌کند. او به دستور معاویه به ظاهر مسلمان می‌شود. این زن خطاکار با یکی از با غلامان معاویه زنا می‌کند و از این زنا فرزندی به نام یزیدبن معاویه به دنیا می‌‌آید. یزید تا 28 سالگی زیر دست دایی خود که یهودی است تربیت می‌شود.
ابراهیم‌پور ادامه داد: یهود به‌دنبال این است که مسلمانان و شیعیان حرام‌زاده یا حرام‌خوار شوند، چون در آخرالزمان این افراد یا مقابل امام می‌ایستند یا سر امام را می‌برند به همین دلیل تلاش می‌کنند یزید نیز حرام‌زاده باشد تا بتواند سر امام حسین (ع) را از بدن جدا کند.
وی با تأکید بر اینکه یهود به‌دنبال نابودی اسلام است، تصریح کرد: یهودیان قبل از جنگ جهانی اول و دوم در انگلیس مستقر بودند اما بعد از تضعیف این کشور به آمریکا مهاجرت می‌کنند و تحت پوشش این کشور قرار می‌گیرند، در حال حاضر هم که آمریکا در حال افول است در حال کوچ به کشورهای مختلف هستند.
  با تشکیل انقلاب اسلامی جبهه حق و باطل مقابل هم قرار گرفتند
وی اضافه کرد: در پایان جنگ جهانی دوم آمریکا تصمیم به فروپاشی شوروی گرفت تا جهان تک‌قطبی شود؛ اما در دنیا اتفاق دیگری افتاد و انقلاب اسلامی شکل گرفت. با تشکیل انقلاب اسلامی جبهه حق، اسلام ناب محمدی (ص) و باطل که یهود است به طور جدی در مقابل هم قرار گرفتند.
  دو مکتب حق و باطل برای مدیریت جهان برنامه دارند
مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران کل کشور با بیان اینکه رژیم صهیونیستی، یگان عملیاتی یهود در غرب آسیا است، تصریح کرد: یهود یعنی نظام سلطه، استکبار جهانی، جریان وهابیت و بهائیت که مرکز ثقل تمامی این‌ها یهود است. دو مکتب حق و باطل برای مدیریت جهان برنامه دارند که یکی از مکتب حق همان شیعه انقلاب اسلامی و دیگری مکتب باطل یا یهود است.
  وحدت شیعه و سنی یک وحدت راهبردی است
ابراهیم‌پور خاطرنشان کرد: البته شیعه انقلاب اسلامی برای مدیریت جهان در برابر نظام سلطه به‌شدت به کمک یک میلیارد و 700 میلیون مسلمان نیاز دارد. یعنی وحدت شیعه و سنی یک وحدت راهبردی است. امام و حضرت آقا به‌عنوان علمداران جبهه انقلاب راهبرد ما را برای وحدت شیعه و سنی بنا کردند، چون مبارزه با استکبار جهانی یک مبارزه جهانی است.
وی عنوان کرد: بعد از انقلاب سال 1357 یهود متوجه شد که ایران اسلامی به‌دنبال ایجاد حکومت جهانی است. در ابتدا 52 کودتا راه انداخت، سپس 17 هزار نفر را ترور و هشت سال جنگ را بر کشور ما تحمیل کرد که در آن 36 کشور مستقیم جلوی ما ایستادند. ما از 19 کشور اسیر داشتیم به این دلیل که بعد از شکست فتح خرمشهر، صدام ظرف مدت کوتاهی، 52 لشکر که از کشورهای دیگر هم بودند تشکیل داد.
وی با اشاره به افق نگاه امام خمینی (ره) در جنگ با رژیم بعثی، افزود: زمانی که جنگ از مرحله اخراج متجاوز وارد مرحله تنبیه متجاوز شد، امام پیام داد و گفت اگر قرار است وارد شهرها شوید باید قبلاً به مردم آن شهر اطلاع دهید تا آنجا را تخلیه کنند و فقط تأسیسات نظامی را تخریب کنید. امام می‌دانست بعد از سال‌ها، موکب‌ها و خانه‌های عراقی‌ها میزبان زوار اباعبدالله (ع) خواهند شد.
  آغاز دولت هاشمی، آغاز لیبرالیسم اقتصادی بود
مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران کل کشور ابراز کرد: دشمنان بعد از شکست در نقشه‌های مختلف گفتند که باید همان نقشه فروپاشی شوروی را در ایران اجرا کنیم، اما زمان 44 ساله‌ای که برای فروپاشی درنظر دارند بسیار است و برای ما خطرآفرین، باید سریع‌تر اقدامات لازم را به‌کار گیریم.
  تلاش یهودیان برای کاهش و عقیم‌سازی جمعیت ایران
ابراهیم‌پور ادامه داد: دشمنان تصمیم گرفتند با اجرای لیبرالیسم اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در نهایت نظام اسلامی ایران را نابود کنند. آغاز دولت هاشمی آغاز لیبرالیسم اقتصادی شد؛ یعنی از صندوق بین‌المللی پول که به به یهود تعلق داشت 150 میلیارد دلار قرض کرد. شرط پرداخت این پول هم کنترل جمعیت در ایران بود که با پروژه نفوذ، سعی در عقیم‌سازی جمعیت کردند.
وی با بیان اینکه پشتیبان تمام سازمان‌های جهانی یهود است، افزود: یهود تمام تلاش خود را به‌کار گرفته تا مسلمانان را عقیم کند، نمونه بارز آن را در مردم یمن دیدیم که آمریکایی‌ها ابتدا در قالب سازمان یونیسف تمام جمعیت آن را واکسینه کردند. بعد از سه ماه کل یمن دچار وبا شد. مجدد وارد این کشور شدند و واکسن دوم که حاوی ویروس عقیم‌سازی بود را به آنان تزریق کردند.
وی افزود: دولت آقای هاشمی با امضا کردن شرایط صندوق بین‌المللی پول زمینه نفوذ یهود در بین لایه‌های نظام را فراهم کرد. همین دولت نظام خصوصی و عمومی بانکی را توسعه داد و پایه را بر اقتصاد لیبرالی به نفع سرمایه‌دار گذاشت. یکی از دلایل اصلاح نشدن اقتصاد کشور همین موضوع است رهبر انقلاب نیز به همین دلیل مدام هر سال بر اقتصاد مقاومتی و اصلاح اقتصاد کشور تأکید دارند.
  لیبرالیسم اقتصادی؛ یعنی نفوذ یهود در درون نظام
این تحلیل‌گر مسائل سیاسی با بیان اینکه لیبرالیسم اقتصادی؛ یعنی نفوذ یهود در درون نظام برای فروپاشی، تصریح کرد: به‌دنبال آن لیبرالیسم فرهنگی در دوران خاتمی و سپس لیبرالیسم سیاسی را تحت عنوان کاهش اختیارات ولی فقیه، راه انداختند و می‌خواستند نظریه دولت و ملت را جایگزین نظریه امام و ملت، کنند.
ابراهیم‌پور گفت: رهبر انقلاب اسلامی در جمع نخبگان کشورهای مسلمان جهان می‌فرمایند که دنیا وارد پیچ تاریخی شده، انقلاب اسلامی در این پیچ تاریخی نقش محوری دارد و شما نخبگان باید این پیچ تاریخی را مدیریت کنید سپس می‌فرمایند البته این پیچ تاریخی هرچند سال یک بار اتفاق می‌افتد.
وی به تشریح پیچ‌های تاریخی پرداخت و افزود: اگر چند سال به عقب برگردیم، متوجه پیچ‌های تاریخی قرون وسطی و رنسانس خواهید شد و در انقلاب صنعتی هم حاکمیت، دیگر حاکمیت دین نیست و حاکمیت مکاتب بشری که همان ئیسم‌ها (ماتریالیسم، مارکسیسم، سوسیالیسم و...) هستند را شامل می‌شود.
وی به بیان مثالی در این خصوص پرداخت و گفت: کوسه‌ببر که دارای جثه بزرگی است در دوران بارداری 400 جنین در شکم دارد که در مراحل پایانی از این تعداد فقط دو جنین باقی می‌ماند که بقیه جنین‌ها را بلعیده‌اند و در نهایت بین این دو جنین درگیری رخ می‌دهد تا یک جنین باقی می‌ماند و درد مادر از همانجا آغاز می‌شود و زایمان می‌کند. آن جنینی که بعد از این همه مکاتب ئیسم، بیرون آمد «لیبرال دموکراسی» بود.
  اعتراف طراحان مکتب «لیبرال دموکراسی» به نابودی آن
مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران با بیان اینکه لیبرال دموکراسی عصاره تمام مکاتب بشری است، تصریح کرد: فوکویاما؛ طراح لیبرال دموکراسی، در مصاحبه‌ای گفت با این تمام دنیا را فتح خواهیم کرد اما بعدها همین فرد اعتراف کرد که لیبرال دموکراسی مرده و اثری از پیکر آن باقی نمانده است.
ابراهیم‌پور ادامه داد: حال دنیا به یک پیچ تاریخی رسیده اما همانند پیچ تاریخی قبلی طولانی نیست، چون در آن زمان سرعت فناوری و تحولات پایین بود. اما پیشرفت و افزایش سرعت فناوری، نهایتاً پیچ تاریخی 20 سال طول می‌کشد و ما وسط پیچ تاریخی هستیم.
  تأکید رهبر انقلاب بر جدی گرفتن پیچ‌های تاریخی/ ظهور تفکر جبهه مقاومت در پیچ تاریخی جدید
وی یادآور شد: رهبر انقلاب اسلامی پیچ تاریخی را جدی مطرح می‌کنند و می‌فرمایند در این پیچ تاریخی معادله قدرت در دنیا تغییر کرده و کشورها به دو قسمت سلطه‌جو و سلطه‌پذیر، تقسیم می‌شوند. اما در اینجا ایشان می‌فرمایند یک تفکر جدیدی وارد میدان می‌شود که این تفکر جدید را جبهه مقاومت می‌نامند.
وی با انتقاد از اینکه فرزندان انقلاب به تحلیل‌های حضرت آقا توجهی نمی‌کنند، گفت: رهبر انقلاب در سخنرانی‌‌های مختلف در خصوص پیچ تاریخی صحبت می‌کنند که یک موضوع جدی است. برژینسکی؛ مشاور ارشد تعدادی از رئیس جمهورهای آمریکا در سخنرانی‌ای در سال 1394، در بین فرمانده‌های ناتو می‌گوید، شما چه بخواهید چه نخواهید دنیا وارد پیچ تاریخی شده که مدیریت آن از دست آمریکا و لیبرال دموکراسی خارج شده است. در آنجا اعتراف می‌کند که تابلوهای راهنمای این پیچ تاریخی را خمینی و خامنه‌ای فرماندهی می‌کنند.
این تحلیل‌گر مسائل سیاسی با اشاره به اعتراف یکی از پیشگویان یهودی گفت: یهودیان یک گروه پیشگویی دارند که با اجنه شیطانی در ارتباط هستند. لازم است بدانید که اخبار آینده جهان در هفت آسمان توزیع می‌شود اما تمام شیاطین و افرادی که می‌خواهند به افراد آینده دسترسی پیدا کنند نهایت در حد آسمان اول خبرها را دریافت می‌کنند و آسمان‌های دیگر در سیطره امام عصر (عج) است. این پیشگوی یهودی می‌گوید شما چه بخواهید چه نخواهید در شرق عالم انقلابی در حال رشد است که هنوز به 40 سالگی نرسیده و نباید بگذارید به 40 سالگی برسد چون بعد از آن قدرتمند می‌شود.
ابراهیم‌پور ادامه داد: در همین راستا در سال 1396، در اربیل کردستان عراق هشت قدرت شامل آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، ترکیه، عربستان، کردستان و کومله ایران، کومله کردستان عراق و سازمان مجاهدین خلق دور هم جمع شده و جلسه‌‌ای تشکیل می‌دهند که دو سال بعد، ترکیه از این ائتلاف جدا می‌شود.
وی با اشاره به یکی از سخنرانی‌های رهبر انقلاب اسلامی در هفته بسیج، گفت: ایشان فرمودند که دشمنان تصمیم گرفتند سه کشور آفریقایی (سودان، سومالی و لیبی) و سه کشور آسیایی (لبنان، سوریه و عراق) را نابود کنند تا انقلاب اسلامی از بین برود که بنا به مصلحت ایشان وارد سه کشور آفریقایی نشدیم.
وی ادامه داد: ابتدا لبنان با استعفای نخست وزیر دولتش سقوط کرد. سپس در سال 1397 نخست وزیر عراق استعفا داد، دولت سوریه هم که بهم ریخته بود. در نهایت برای فروپاشی ایران فتنه سال 1398 را راه می‌اندازند و تصور می‌کنند که دولت ایران اسلامی هم ساقط می‌شود.
  هماهنگی لیبرال‌‌های داخل و خارج در غائله سال 1398
مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کل کشور افزود: قبل از شروع اتفاقات افزایش قیمت بنزین در کشور، حسن روحانی نامه‌ای در دو فاصله کوتاه به حضرت آقا می‌نویسد که خزانه خالی است و فکری اساسی برای کشور کنید که شبیه نامه 598 بود اما رهبر انقلاب اسلامی با تدبیر خود هر دو نامه را به تشخیص مصلحت نظام پاراف می‌کند. وقتی دیدند به نتیجه نرسیدند تصمیم به طراحی غائله سال 1398 گرفتند و جرقه پشت این جریان، گرانی بنزین بود. در نهایت فتنه کشور را فرا گرفت ولی در مدت کوتاهی تمام شد.
ابراهیم‌پور اضافه کرد: وقتی فتنه را پررنگ کردند یک سری نامه‌های ساختگی سرگشاده توسط مردم به حضرت آقا، نوشتند که وضعیت کشور بحرانی است و بنزین باید ارزان شود با حکم حکومتی دستور دهید بنزین به قیمت اول برگردد. یعنی رهبری بیاید به دولت بگوید که اشتباه کردید و دولت هم در نهایت با استعفای وزرایش ساقط شود. اگر در دولت روحانی، پنج تا وزیر استعفا می‌دادند دولت ساقط می‌شد و باید مجدد از مجلسی رأی اعتماد می‌‌گرفت که آخرین روزهایش بود و اکثر نمایندگان در مجلس حضور نداشتند که هماهنگی لیبرال‌های داخل و خارج را در غائله سال 1398 مشاهده کردید.
وی خاطرنشان کرد: این‌ها می‌خواستند پروژه سناریوی جهانی را در ایران پیاده کنند، صرفاً گران شدن یا نشدن بنزین مسئله نبود بلکه موضوع چیز دیگری بود. حضرت آقا پشت پرده آنان را می‌دانست و در یک جلسه هفت دقیقه‌ای صحبت کردند و فرمودند من ورود نمی‌کنم. ایشان می‌دانست که آنان دنبال سقوط دولت هستند و با این نظر حضرت آقا، تمام لیبرال‌های داخل و خارج شکست خوردند.
  لزوم تشریح عملکرد ولایت فقیه برای نسل جوان
وی به معرفی کتاب «40 تدبیر رهبری» به قلم محمدعلی الفت‌پور، پرداخت و گفت: در این کتاب به 40 غائله مهم کشور که رهبر انقلاب مدیریت کردند اشاره شده و ضروری است برای اثبات ولایت فقیه، عملکرد ولایت فقیه را برای جوانان توضیح دهیم. ایشان در غائله بنزین با یک تدبیر هفت دقیقه‌ای کل موضوع را مدیریت می‌کنند و این است که امثال هیلاری‌کلینتون از طراحی نقشه برای نابودی ایران اسلامی، مأیوس می‌شوند.
مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران به بیان مثالی دیگر از تدبیر رهبر انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: آقای پوتین در دیدار با آقای ولایتی می‌گوید آنقدری که ما قدر رهبر شما را می‌دانیم، شما نمی‌دانید. پوتین در این دیدار می‌گوید که سخنرانی‌های رهبر شما را برایم ترجمه می‌کنند و ایشان چند خصوصیت دارد که اولاً هیچ‌وقت در سخنرانی‌هایش دروغ نگفته، رهبر شما هیچ وقت سخنرانی تکرای نمی‌کند، رهبر شما هر چه گفته، اتفاق افتاده است.
ابراهیم‌پور با انتقاد از اینکه با توجه به تأکیدات رهبر انقلاب انقلاب اسلامی ولی هنوز آرایش جهاد تبیین نگرفته‌ایم، گفت: الآن در خصوص حجاب یک جریانی بین مذهبی‌ها هست که می‌گویند چرا حاکمیت موضوع بی‌حجابی را مدیریت نمی‌کند. در صورتی که موضوع حجاب فقط حاکمیتی نیست. پس وظیفه مردم چیست؟ فردا بعضی از علما اگر به رهبری نامه زدند که چرا حاکمیت برای حجاب کاری نمی‌کند، تعجب نکنید چون برنامه‌ریزی شده است.
وی با بیان اینکه قرار نیست در بحث حجاب ما فقط تماشاچی و منتظر اقدام دولت و قوه قضائیه باشیم، گفت: در حاکمیت دو تفکر وجود دارد؛ یکی اینکه با بی‌حجابی کنار بیاییم بعضی‌ها هم می‌گویند خیر، رهبر انقلاب در این خصوص می‌فرمایند شما اجازه ندارید در خصوص مباحث شرعی مقدس نظر دهید. حجاب یک دستور شرعی است.
وی با بیان اینکه ما از حجاب عقب‌نشینی نمی‌کنیم، تصریح کرد: اما وظیفه مردم مطالبه از حاکمیت نیست. حضرت آقا از مردم انتظار دارند بر روی حجاب کار کنند. ایشان می‌فرماید مردم باید تذکر لسانی بدهند، بگویند و بروند. واکنش مردم نسبت به حجاب باید همانند تذکر لسانی و رفتاری حاج قاسم سلیمانی با فرد بدحجاب باشد نه رفتار خشن. همان‌هایی که اول انقلاب به بدحجاب حمله کردند الآن کجا هستند!
  دشمن می‌خواهد از حجاب دوقطبی‌سازی ایجاد کند
این تحلیل‌گر تصریح کرد: حضرت آقا می‌فرماید خانم بدحجاب دشمن نیست، دشمن می‌خواهد از حجاب دو قطبی‌سازی ایجاد کند. ما بلد نیستیم یک بدحجاب را باحجاب کنیم. مگر همین بی‌حجاب و کم‌‌حجاب‌ها زیر تابوت حاج قاسم نیامدند به طوری که حضرت آقا فرمودند تشییع جنازه حاج قاسم، تجلی فطرت درونی ملت ایران بود.
ابراهیم‌پور متذکر شد: موضوع حجاب را جدی بگیرید. به هیچ‌وجه عقب‌نشینی و کوتاه آمدن در کار نیست. همگان باید به وظیفه امر به معروف و نهی از منکر در آن مدلی که حاج قاسم عمل می‌کرد، عمل کنیم‌. یگان‌های مردمی راه بیندازید و موضوع حجاب را حل کنید.
وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد فتنه‌های مختلف در سطح کشور گفت: غائله سال 1398 چون اکثر چهره‌ها شناخته شده بود سریع جمع شد. اما برای غائله سال 1401، شروع به لیدرسازی کردند. ابتدا یک سری گروه‌های معترض در فضای مجازی راه انداختند. جوان‌هایی که در این گروه‌ها بیشترین اعتراض را می‌کردند به گروه‌های خصوصی دعوت ‌کرده و به آنان آموزش جنگ شهری می‌دادند. این افراد پس از دریافت روادید در سه پادگان در ترکیه، اردن و اربیل آموزش می‌دیدند. همچنین سلبریتی‌ها و کسانی هم که تریبون داشتند به بهانه سفر آنتالیا در اردوگاه ترکیه آموزش داده شدند.
وی با بیان اینکه 13 سفارت اروپا در تهران مسئول این قراردادها و رفت و آمدهای پنهانی بودند، تصریح کرد: این جوانان را در محیطی که کاملاً دختر و پسر مختلط بود آموزش دادند و آن‌ها را به یگان‌های پنج نفری تقسیم کردند. از این تعداد یکی وظیفه دادن شعار، دیگری جمع کردن مردم، دیگری ضربه به مردم و دیگری آتش زدن و پخش در فضای مجازی را به عهده داشت.
  تعطیلی مدارس در ایام کرونا از توطئه‌های لیبرال‌ها بود
مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران اضافه کرد: این یگان‌ها، در کف خیابان 200 نفر نبود، 195 نفر از آنان جگرگوشه‌های ما بودند که در مدتی که به‌ویژه مدارس تعطیل بود در فضای مجازی رها شده بودند. تعطیلی مدارس در ایام کرونا هم از توطئه‌های لیبرال‌ها بود.
ابراهیم‌‌پور به تشریح 11 عملیات دشمن برای ایجاد فتنه در ایران پرداخت و خاطرنشان کرد: عملیات شماره یک این بود که اغتشاشگران به کف خیابان بیایند و یگان‌های پنج نفره شهرها را به آشوب بکشند. عملیات شماره دو به این شکل بود که همزمان 17 هزار کومله دموکرات به چهار شهر راهبردی کردستان شامل سقز، بانه، اشنویه و مریوان حمله نظامی کنند که این هم خنثی شد. عملیات شماره سه قیام مسلحانه جبهه خلق عرب بود تا در جنوب غرب کشور درگیری مسلحانه رخ دهد و این هم خنثی شد.
وی ادامه داد: دیگر برنامه آنان این بود که جیش‌العدل که در امتداد ریگی است با استفاده از سه پادگان مستقر در پاکستان در جنوب شرق ایران درگیری مسلحانه داشته باشد که اینجا هم به دلیل وعده‌ای بود که رهبری برای تشکیل جمهوری خودمختار در بلوچستان به مولوی عبدالحمید داده بود.
وی افزود: عملیات دیگر، حادثه قطار تهران به تبریز بود و در ایستگاه قزوین کیلومتر 25، ریل را از مسیر خارج کرده بودند که با اطلاع‌رسانی به‌موقع مردم، این قطار حرکت نکرد.
این تحلیل‌گر مسائل سیاسی اضافه کرد: دیگر عملیات، حمله آذربایجان به ارمنستان بود. مرز ارمنستان با ایران 44 کیلومتر است و تمام صادرات ما به اروپا از این طریق انجام می‌شود. قرار بود با این حمله زمینه برای حضور چهار هزار داعش در ایران فراهم شود که به آذربایجان ایران حمله کنند. با برگزاری رزمایش ارس در مرز این نقشه هم خنثی شد و همزمان وزیر امور خارجه هم با رئیس جمهور جمهوری آذربایجان دیدار کرد.
ابراهیم‌پور ادامه داد: عملیات شماره هشت، حمله طالبان شمالی بود که در این فتنه قرار بود طالبان شمالی به همراه پنج هزار داعشی به خراسان حمله کنند. این عملیات هم خنثی شد. در نهایت وقتی دور تا دور مرز کشتار مردمی راه افتاد، عملیات شماره 9 در شهرهای بزرگ اجرا شد. خانه‌های تیمی را توسط یگان‌‌های پنج‌نفره پر از سلاح کردند که اسم عملیات نهم، سوریه‌سازی بود. در تلاش بودند تا در سطح شهرها کشتار راه بیندازند. بیش از چهار هزار سلاح را تا سه هفته پیش از خانه‌های گروهی جمع‌آوری کردیم.
ادامه مطلب را در سایت روزنامه سپهرغرب به نشانی  مطالعه کنید.

شناسه خبر 65645