شناسه خبر:82021
1403/2/12 10:29:11

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران از دریافت بیش از 65 هزار شکایت صنفی در سال قبل خبر داد و گفت: بیشترین شکایات سال گذشته در بخش محصولات صنعتی مربوط به خودرو، تلفن همراه، مبلمان و پوشاک بوده است.

سیدعلی میرموسوی با بیان اینکه تعداد کل شکایات دریافتی، شامل شکایات تلفنی و حضوری، توسط سامانه 124 در سال گذشته حدود 65 هزار و 382 مورد بوده، اظهار کرد: درسال 1402 تعداد شکایات حضوری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 50 درصد افزایش داشته و 45 هزار فقره بوده است.

به گفته وی طی بررسی بازرسان تعداد 29 هزار و 212 مورد غیرمتخلف و 9077 مورد متخلف شناسایی و پرونده به تعزیرات ارسال شده است. همچنین 4352 مورد از این پرونده‌ها نیز درحال بررسی است.

میرموسوی تصریح کرد: بیشترین شکایات سال گذشته در بخش محصولات صنعتی مربوط به خودرو، تلفن همراه، مبلمان و پوشاک بوده است.

او گفت: شهروندان می‌توانند شکایات صنفی خود را از طریق سامانه تلفنی و اینترنتی 124 یا حضوری، به اداره کل سازمان صمت استان و شهرستان‌ها ثبت و پیگیری کنند.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 82021