شناسه خبر:82856
1403/3/1 15:31:15

معاون مسکن و ساختمان اداره‌‎ کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: یک‌هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در پروژه هشت هزار و ۱۱۲ واحدی اراک به علت عدم تکمیل وجه حذف و متقاضیان جدید جایگزین شدند.

« قاسم اسماعیل‌نژاد» روز سه‌شنبه افزود: متقاضیان باید واریزی را بر اساس شیوه نامه ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی انجام دهند و اگر واریزی انجام نشد ۲ اخطار در فاصله ۱۵ روز به متقاضی اعلام می‌شود که در صورت عدم واریزی، متقاضی حذف و فرد دیگری جایگزین می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌‎ کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: ۵۰ درصد متقاضیان حذف شده، مربوط به اوایل اجرای طرح بود و اکنون متقاضیان واریزی وجه را به موقع انجام داده‌اند.

اسماعیل‌نژاد افزود: وقتی متقاضی به علت تکمیل نکردن وجه از گرونه خارج می‌شود، متقاضی واجد شرایط جایگزین و مبالغ واریزی متقاضی حذف شده به وی عودت داده می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه، آورده متقاضیان، منابع اصلی ساخت واحدهای مسکونی است، ادامه داد: همه افراد واجد شرایط باید با واریز وجوه به موقع، باعث سرعت بخشیدن در روند تکمیل طرح شوند.

 

۵۴ هزار و ۸۳۲ نفر در اراک در طرح اقدام ملی مسکن در سال‌های ۹۸ و ۹۹ ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۹ هزار و ۲۱۴ نفر واجد شرایط شناخته شدند و برای ۱۰ هزار و ۳۸ متقاضی پروژه تخصیص داده شد.

شناسه خبر 82856