مدیرکل پست استان همدان گفت: هنگامی که گذرنامهها از تهران به اداره پست تحویل داده میشود، کمتر از سه ساعت آماده و تحویل نامهرسان میشوند.
محمد نعیمی با اشاره به ضرورت توزیع مرسولات حاوی گذرنامه به محض ورود به واحدهای پستی، افزود: در روزهای باقیمانده تا اربعین، تحویل ایندسته از مرسولات به مشتریان در دو شیفت کاری حتی در ایام تعطیل انجام میشود.
وی تأکید کرد: چنانچه متقاضیان 72 ساعت پس از دریافت بارکد، گذرنامه خود را درب منزل دریافت نکردند، میتوانند به اداره پست محل اقامت خود مراجعه کنند.
نعیمی تصریح کرد: پس از برگشت گذرنامه به باجه معطله، بلافاصله از طریق پیامک اطلاعرسانی شده و افراد با مراجعه حضوری و ارائه مدارک شناسایی، امکان دریافت گذرنامه خود را دارند. ساعات فعالیت باجه تحویل گذرنامه (برای آندسته از گیرندگان که به علل نبودن در محل یا نقص آدرس ایشان، در اداره پست بوعلیسینا بایگانی شده) بهصورت یکسره از ساعت هفت صبح تا ساعت 18 بوده که آماده ارائه خدمت به زائرین عزیز است.
مدیرکل پست استان همدان با اشاره به مستقر کردن باجه پستی در اداره گذرنامه از شهروندان خواست که درخواست صدور گذرنامه را به روزهای آخرین موکول نکنند و به شهروندان همدانی اطمینان داد به محض رسیدن گذرنامهای به پست همدان، تمام تمیهدات لازم جهت توزیع بهموقع لحاظ شده است.