شناسه خبر:18088
1398/12/13 08:05:32

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی شهرستان "ملایر" از دستگیری دو سارق و یک مال خر و 11 توزیع کننده مواد مخدر با هوشیاری و اقدام پیش دستانه پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " محمد باقر سلگی " گفت: در راستای شناسائی و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر که موجب نارضایتی جدی شهروندان در محله‌های مختلف و از جمله نقاط حاشیه‌شهر شده بود، یک طرح ضربتی در نقاط از پیش تعیین شده به مرحله اجرا در آمد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: در نتیجه اجرای این طرح، تعداد 9 نفر توزیع‌کننده مواد مخدر به همراه 15 گرم هروئین و 94 سانت مواد مخدر شیشه دستگیر شدند.

سرهنگ سلگی گفت: ماموران پاسگاه "زمان آباد" نیز یک نفر توزیع کننده مواد مخدر را به همراه مقدار 3 گرم مواد مخدر هروئین و ماموران پاسگاه "جوکار" نیز یک نفر توزیع کننده را با 21 گرم تریاک دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملایر در راستای شناسائی و برخورد جدی با سارقان و مجرمان گفت: ماموران کلانتری 13 "ولی عصر" (عج) در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت بار مشکوک شدند که در حال انتقال اموالی بودند که بلافاصله با هماهنگی دستگاه قضائی این خودرو جهت بررسی دقیق تر متوقف شد.

این مقام مسئول افزود: در بررسی دقیق تر ماموران، مشخص شد که تعداد دو نفر سارق و یک نفر مال خر اموال ربوده شده در حال انتقال اموال مسروقه هستند که هر سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در خاتمه با اشاره به اهمیت امنیت جامعه و تقدیر از مشارکت شهروندان ملایری با پلیس در برقراری نظم و امنیت پایدار در شهرستان افزود: ماموران یگان‌های اجرائی شهرستان با حضور در صحنه و هوشیاری کامل، هر نوع رخداد مشکوکی را بلافاصله بررسی کرده و اجازه فعالیت مجرمانه را به افراد فرصت طلب نخواهند داد.

شناسه خبر 18088