شناسه خبر:30030
1399/7/20 17:02:01

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: درنظر داریم چهار پروژه ورزشی و یک پروژه حوزه جوانان را در شهرستان جوانرود اجرایی کنیم.

صابر رحیمی با اشاره به تحولات حوزه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق مختلف استان، اظهار کرد: در این راستا اخیراً سفرهای هفتگی به شهرستان‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم تا با شناسایی ظرفیت‌ها بتوانیم زیرساخت‌های آن‌ها را تقویت کنیم.

وی تأکید کرد: بر این اساس طی روزهای گذشته سفری به جوانرود داشتیم که در آن اجرای پنج پروژه ورزشی در این شهرستان با حضور نماینده مردم اورامانات کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اعلام کرد: احداث پیست اسکیت یکی از این پروژه‌ها است که قرار است با اعتبار اولیه 600 تا 700 میلیون تومان اجرا شود. همچنین درنظر داریم با توجه به ظرفیت‌هایی که در جوانرود وجود دارد، یک پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی را هم در این شهرستان احداث کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طبق رایزنی نماینده مردم اورامانات با اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی شهرستان، تأمین زمین برای اجرای این دو پروژه که حدود یک‌ونیم هکتار است، برعهده این دو دستگاه خواهد بود که امیدواریم ظرف یک ماه آینده این اقدام صورت گیرد.

رحیمی در ادامه گفت: باتوجه به اینکه سال گذشته اقداماتی را برای به‌روزرسانی زمین چمن شهر جوانرود انجام دادیم، امسال هم درنظر داریم با اختصاص اعتبار مورد نیاز نصب صندلی روی سکوهای آن را به اجرا دربیاوریم و از سوی دیگر احداث چند زمین خاکی روستایی را هم در این شهرستان در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی در ادامه از برنامه‎ریزی برای احداث خانه جوان شهرستان جوانرود هم خبر داد و افزود: زمین مورد نیاز برای احداث این پروژه تأمین شده و حدود 800 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که باید تخصیص پیدا کند تا آن را اجرایی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین به سفر هفته گذشته‎اش به شهرستان هرسین هم اشاره کرد و گفت: در این سفر مقرر شد برای استانداردسازی زمین چمن شهر هرسین حدود چهارونیم میلیارد تومان اعتبار اختصاص یابد و به زمین چمن مصنوعی تبدیل شود.

وی عنوان کرد: درصورتی که اعتبارات سال 99 به‌موقع تخصیص پیدا کند، اجرای این پروژه‌ها با سرعت پیش خواهد رفت.

شناسه خبر 30030