شناسه خبر:42525
1400/4/6 09:36:10
رئیس شبکه بهداشت و درمان جوانرود:

رنگ زرد کرونا شکننده است

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس شبکه بهداشت و درمان جوانرود رنگ‌بندی شهرستان را به‌لحاظ کرونا زرد اعلام کرد و گفت: وضعیت زرد خیلی شکننده است و درصورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به وضعیت نارنجی و قرمز تبدیل خواهد شد.

مولود حسینی روز گذشته در جمع اصحاب رسانه درخصوص آخرین روند واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در شهرستان جوانرود اظهار کرد: واکسیناسیون در روستاها برای افراد بالای 60 سال و در شهرستان برای افراد بالای 70 سال طبق دستورالعمل‌های اعلامی انجام شده است.

وی ادامه داد: براساس برنامه زمان‌بندی‌شده از قبل به کسانی که دوز نخست تزریق شده، اطلاع داده می‌شود تا برای تجویز دوز دوم به پایگاه‌های تزریق واکسن مراجعه کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان جوانرود رنگ‌بندی شهرستان را به‌لحاظ کرونا زرد اعلام کرد و افزود: با توجه به شرایط بیماری وضعیت زرد خیلی شکننده است و درصورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به وضعیت نارنجی و قرمز تبدیل خواهد شد.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد همچنان از مسافرت غیر ضروری و حضور در اجتماعات پرهیز کنند و درصورت حضور حتماً پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

گفتنی است، طبق آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های استان از پنجم تیرماه، شهرستان‌های‌ کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، سرپل‌ ذهاب، کنگاور، سنقروکلیایی، هرسین، قصر شیرین و پاوه نارنجی و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، روانسر، جوانرود، صحنه و گیلانغرب نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

شناسه خبر 42525