شناسه خبر:57946
1401/4/30 08:57:30

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه گفت: تجهیز مرکز پزشکی قانونی جوانرود نیازمند دو میلیارد تومان اعتبار است.

سلیم‌ خانی با اشاره به دیداری که با مسئولین شهرستان جوانرود درخصوص مسائل اداری مرکز پزشکی قانونی شهرستان جوانرود طی روزهای گذشته داشت، اظهار کرد: در این دیدار در مورد مسائل متعدد قضائی موجود، بررسی مشکلات و موانع و همچنین همکاری‌های هرچه بیشتر پزشکان قانونی و قضات بحث و تبادل نظر لازم انجام گرفت.

وی با بیان اینکه بازدیدهایی به‌منظور بررسی تعدادی از پرونده‌های بخش معاینات و تشریح از مرکز پزشکی قانون شهرستان جوانرود انجام شده، افزود: علاوه‌بر بررسی پرونده‌های این شهرستان، نحوه ارائه خدمات و عملکرد کارکنان مورد ارزیابی قرار گرفت و دستورات لازم برای بهبود روند کار صادر شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تصریح کرد: طی بازدیدی که به همراه مسئول حفاظت و فرماندار شهرستان جوانرود انجام گرفت، در مورد تجهیز مرکز پزشکی قانونی شهرستان جوانرود، تهیه و به‌کارگیری تجهیزات فنی و آزمایشگاهی مورد نیاز معاینات تشریح و بالینی به‌منظور تسریع در امور مورد نیاز مراجعین بالینی و تشریح، تبادل نظراتی انجام شد.

وی ادامه داد: تصمیمات دیگری به‌منظور جلوگیری از تردد و یا ارجاع آزمایشات و نمونه‌های گرفته‌شده از مراجعین بالینی و متوفیان تشریح پزشکی قانونی جوانرود به آزمایشگاه مرکز استان و همچنین جلوگیری از انتقال اجساد به مرکز استان و پیشگیری از بحران‌های احتمالی برای بهبود شرایط گرفته شد.

خانی با اشاره به اینکه تجهیز مرکز پزشکی قانونی بیش از دو میلیارد اعتبار نیازمند است، تأکید کرد: فرماندار شهرستان جوانرود درخصوص خرید یک دستگاه الکل‌سنج تنفسی، یک دستگاه اسپکتروفتومتری (تشخیص سریع سی او) و همچنین سردخانه سه کشو برای نگهداری اجساد با اعتباری نزدیک به دو میلیارد تومان قول مساعدت و همکاری داده و مقرر شد که مکاتبات لازم در این خصوص جهت تأمین اعتبار صورت پذیرد.

 

شناسه خبر 57946