شناسه خبر:59227
1401/6/3 09:15:24
برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین؛

بیمارستان صحرایی سپاه در مرز خسروی برپا می‌شود

سپهرغرب، گروه خبر: معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از برپایی بیمارستان صحرایی توسط سپاه برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین در مرز خسروی خبر داد.

جلال فتاحی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی سپاه با همکاری مرکز بهداری غرب وابسته به نیروی زمینی سپاه و سازمان بسیج جامعه پزشکی از هفته آینده در مرز خسروی شروع به خدمات‌رسانی به زوار اربعین خواهد کرد، گفت: بیمارستان صحرایی مرز خسروی به همراه دو پست امداد تا پایان بازگشت زوار اربعین کار خدمات‌رسانی به زوار را ادامه خواهند داد.

فتاحی با اشاره به ظرفیت قابل قبول بیمارستان صحرایی سپاه برای پذیرش زوار بیمار، افزود: این بیمارستان صحرایی هیچ محدودیتی برای پذیرش سرپایی بیماران نداشته و بیمارانی هم که نیاز به بستری داشته باشند را با آمبولانس به مراکز درمانی شهرستان‌های قصر شیرین و سرپل ذهاب ارجاع خواهد داد.

معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به مجهز بودن بیمارستان صحرایی مرز خسروی به کادر درمان خانم و آقا، گفت: در این بیمارستان پزشکان عمومی و متخصص آماده خدمات‌رسانی به زوار عتبات عالیات خواهند شد.

فتاحی یادآور شد: این بیمارستان صحرایی به بخش‌هایی مثل رادیولوژی، سی‌تی‌اسکن و غیره مجهز بوده، ضمن اینکه مرکز اورژانس سیار و مراکز جراحی سیار هم دارد.

وی تأکید کرد: ارائه تمامی خدمات این بیمارستان به زوار اربعین رایگان خواهد بود.

شناسه خبر 59227