شناسه خبر:68197
1402/2/5 08:38:10

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی 50 زندانی جرایم غیر عمد با برنامه‌ریزی دوماهه خبر داد و گفت: خیرین در جشن گلریزان کمک‌های خوبی داشتند.

یدالله روحانی‌منش از جمع‌آوری کمک دو میلیارد و 370 میلیون تومانی خیرین در جشن گلریزان امسال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه در روز گلریزان با حضور نزدیک به 500 نفر از خیرین کمک‌های خوبی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد جمع شد.
وی با اشاره به اینکه برنامه ما این بود که طی دو ماه اخیر به‌ویژه در ایام ماه رمضان بتوانیم 50 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد را آزاد کنیم، عنوان کرد: درحال حاضر کار تعدادی از زندانیان انجام شده و کار تعدادی هم درحال انجام است.
مدیرعامل ستاد دیه همدان با تأکید بر اینکه امیدواریم با کمک‌های مردم که همچنان ادامه دارد بتوانیم نسبت به آزادی این تعداد از زندانی اقدام کنیم، گفت: سال گذشته 311 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در استان آزاد شدند که 16 نفر خانم و مابقی آقا بودند و 78 میلیارد تومان بدهی داشتند.
وی با بیان اینکه امسال تاکنون تقریباً هشت نفر از زندانیان با توجه به اینکه تعطیلات عید نوروز و فطر را داشتیم آزاد شدند، افزود: امیدواریم تا پایان این ماه به تعداد پیش‌بینی‌شده آزادی زندانیان با کمک مردم برسیم.
روحانی‌منش با اشاره به اینکه از مردم می‌خواهیم در مجموعه‌ سازمان‌های مردم‌نهاد نظیر ستاد دیه حضور فعال داشته باشند چراکه هرآنچه در این راستا قدم بردارند باعث خیر و برکت در زندگیشان می‌شود، تأکید کرد: وقتی به سرپرست خانواری کمک می‌شود تا به جمع خانواده خود برگردد تا کانون خانواده نیز با حضور او گرم‌تر شود، آسیب‌های اجتماعی هم کمتر خواهد شد و دعاهای خیری بدرقه راه خیرین می‌شود و این بسیار شیرین و دلچسب است.
وی از رسانه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی خواست که مجموعه ستاد دیه را بیش‌ازپیش یاری کنند تا آزادی بیشتر زندانیان جرایم غیر عمد محقق شود.

شناسه خبر 68197