شناسه خبر:75404
1402/8/13 11:09:58

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: گسترش فضای مجازی مسموم علیه اقتصاد و صنعت کشور، اجازه نمی دهد موفقیت‌های اقتصادی و صنعتی برای مردم لمس شود، جهاد‌ تبین در این حوزه باید نمود پیدا کند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در بازدید از شرکت سیمان کردستان بیجار اظهارداشت: سیمان کردستان و سایر واحد صنعتی فعال در این شهرستان، نشان می‌دهند که پویایی، توسعه و رشد با سرعت خوبی در پیش است.

 

وی افزود: اینکه گفته می‌شود، تحریم‌ها موجب خود‌اکتفاعی و باورپذیری داخلی شده است، حرف درستی است، شرکت سیمان‌کردستان نمونه بازر این موفقیت است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه در طول عمر چهل و سه ساله انقلاب اسلامی ایران، تحریم‌های همه جانبه وجود داشته و کم نشده، توضیح داد: امروز گزارش مالی شرکت‌سیمان کردستان که نمایانگر موفقیت، سود آوری و توسعه این واحد صنعتی است، با اتکا به دانش داخلی و باور‌پذیری ما می‌توانیم به نتیجه رسیده است.

 

وی گفت: کسانی که با رشد و توسعه اقتصادی ایران عزیزمان به خطر افتاده است، با ایجاد فضای مسموم رسانه سعی به چالش کشیدن اقتصاد و سفره مردم و ایجاد هجمه برای بازگشت به زمان قبل دارند.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه دولت سیزدهم در سخت‌ترین شرایط اقتصادی سکان کشور را در دست گرفت، افزود: شرایط سخت‌تر تحریم‌های اقتصادی در کنار شیوع‌بیماری کرونا، توانمندی دولت را نشان می‌دهد که چگونه امروز در این سطح اقتصادی و روابط بین‌المللی قرار داریم.

 

وی ادامه داد: انعکاس نادرست در خصوص شرایط اقتصادی کشور، نماینگر این است که دشمن در جنگ و فتنه ترکیبی شکست خورده است و به این فضاسازی‌های مسموم روی آورده است.

 

مدیر عامل سیمان کردستان هم این بازدید اظهارداشت: شرکت سیمان کردستان در عملکرد 11 ماهه سال مالی موفقیت قابل توجهی کسب کرد.

 

رضا نیک پور از مهم ترین موارد رشد و سودآوری کارخانه را افزایش تولید 16٪ تولید کلینکر و رشد 27٪ تولید سیمان نسبت به سال مالی قبل برشمرد.

 

وی به رشد‌2٪ میزان فروش و رشد 45٪ درآمدهای عملیاتی نسبت به سال مالی قبل اظهار کرد: رشد 107درصد سود عملیاتی و رشد 123درصد سود خالص نسبت به سال قبل از دیگر دستاوردهای کسب شده است.

 

 

 

 

شناسه خبر 75404