شناسه خبر:77295
1402/9/29 09:43:22
جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

سپاه ایلام آماده همکاری تخصصی با دامپزشکی برای رونق تولید است

سپهرغرب، گروه خبر: جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: سپاه ایلام آماده همکاری تخصصی با دامپزشکی برای رونق تولید است.

سردار قدرت‌الله کریمیان ظهر روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح کانون تخصصی بسیج دامپزشکی استان ایلام اظهار کرد: افتتاح این مرکز اقدامی ارزشمند برای خدمات‌رسانی به مردم استان است.

وی با تقدیر از فعالیت‌های دامپزشکی برای حرکت کردن به سمت فعالیت‌های تخصصی در حوزه بسیج، افزود: سپاه در کنار دامپزشکی استان برای رونق اقتصادی به خصوص اقتصاد دام خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان با اشاره به اینکه سپاه برای امنیت غذایی در جامعه با دستگاه‌های اجرایی مثل دامپزشکی همکاری و کمک می‌کند، افزود: در سالی که به نام رونق تولید نامگذاری شده افتتاح این کانون تخصصی دامپزشکی نقش موثری در رونق تولید و تحقق شعار سال خواهد داشت.

**افتتاح کانون تخصصی بسیج دامپزشکی حرکتی ارزشمند در استان ایلام است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان ایلام با تقدیر از فعالیت‌های دامپزشکی استان، گفت: افتتاح کانون تخصصی بسیج دامپزشکی حرکتی ارزشمند در استان ایلام است.

حجت‌الاسلام پیمایی اظهار کرد: معمولاً در ادارات و دستگاه‌های اجرایی پایگاه مقاومت بسیج فعال است ولی در دامپزشکی استان یک این مسئله یک پله بالاتر رفته به کانون تخصصی بسیج رسیده است.

وی با تقدیر از فعالیت‌های دامپزشکی استان برای خدمات‌رسانی به مردم، افزود: افتتاح این کانون نقش مؤثری در رونق تولید و کاهش بیماری‌های دامی در استان دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اضافه کرد: در استان ایلام که ظرفیت‌های اقتصادی حوزه دام و دامپروری وجود دارد، وجود این مرکز تخصصی با همکاری دامپزشکی و بسیج نقش مهمی در اقتصاد استان خواهد داشت.

پیمایی گفت: حضور دامپزشکی و بسیج در رزمایش‌های پیشگیرانه از بیماری‌های دامی به‌خصوص در مناطق صعب‌العبور قابل تقدیر است.

مسئول بسیج جهاد سازندگی استان ایلام نیز اظهار کرد: بیش از 60 تیم در حوزه بسیج و دامپزشکی در مناطق مختلف استان مشغول خدمات رسانی به دامداران استان هستند.

سرهنگ طهماسبی بیان کرد: افتتاح این کانون برای افزایش خدمات رسانی در قالب کارهای تخصصی با همکاری بسیج و دامپزشکی بسیار موثری است.

شناسه خبر 77295