شناسه خبر:12796
1398/7/18 08:23:58

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان میزبانی تویسرکان از مسابقات لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور خبر داد و گفت: این مسابقات با رقابت 120 ورزشکار در قالب 12 تیم در دو رشته استقامت و تام‌تریل در تویسرکان برگزار می‌شود.

علی حقیقی از برگزاری مسابقات لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات روزهای 18 و 19 مهرماه در تویسرکان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به میزبانی تویسرکان از مسابقات لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور برای سومین بار گفت: این مسابقات با رقابت 120 ورزشکار در قالب 12 تیم در دو رشته استقامت و تام‌تریل در حال برگزاری است.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان مسیر مسابقات در رشته استقامت را چهارراه فرهنگیان ـ جاده بهشت زهرا ـ روستای آرتیمان ـ بلوار سرکان دانست و گفت: مسیر برای دوچرخه‌سواران در رشته تام‌تریل بعد از ابتدای جاده کرمانشاه تا پل روستای سوتلق در سه دور رفت و برگشت تعریف شده است.

وی با اشاره به دوچرخه‌سواری نمادین ورزشکاران در لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور از میدان جانبازان تا چهارراه فرهنگیان بیان کرد: روز آغاز مراسم روز بدون خودرو نامگذاری شده و برهمین اساس مقرر شد که روسای دستگاه‌های اجرایی نیز این روز را با دوچرخه در مسابقات حاضر شوند.

حقیقی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه مسابقات لیگ برتر به میزبانی تویسرکان در سالن ورزشی 2 هزار نفری الغدیر برگزار می‌شود.

 

شناسه خبر 12796