شناسه خبر:26547
1399/5/20 12:03:27

سپهرغرب، گروه خبر
 

 جلسه حل مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان تویسرکان با حضور مفتح نماینده مردم محترم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، بادامی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی، جعفری‌نژاد مدیر کل محیط زیست استان و جمعی از صنعتگران در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در این جلسه محمد مهدی مفتح گفت: در سال جهش تولید و در شرایط کنونی کشور باحمایت از تولیدکنندگان و رفع مشکلات و موانع پیش‌روی آن‌ها به ویژه واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌توانیم گام‌های موثری درایجاد نشاط اجتماعی واشتغال پایدار برداریم.

وی افزود: در کنار حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان رعایت ضوابط زیست محیطی در اولویت اصلی قرار دارد چرا که اعتقاد داریم حفظ محیط زیست از ارکان مهم توسعه و پیشرفت استان به شمار می‌آید.

نماینده مردم شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از عملکرد شرکت شهرک‌های صنعتی استان، در خصوص تقاضای ایجاد تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک صنعتی تویسرکان از سوی صنعتگران مستقر در شهرک تاکیدکرد: شرکت شهرک‌های صنعتی متناسب با بودجه و الزامات زیست محیطی، مطابق دستورالعمل‌ها و قوانینی که دارد قطعا در صورت به حدنصاب رسیدن شهرک و نیاز به ایجاد تصفیه‌خانه فاضلاب این مورد صورت خواهد گرفت ومن نیز از این طرح حمایت خواهم کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان نیز ضمن تبریک فرارسیدن 21 مرداد ماه روز حمایت از صنایع کوچک گفت: در تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان زیر ساخت‌های لازم جهت استقرار سرمایه‌گذاران فراهم شده است ودر شهرک‌ها ونواحی شهرستان تویسرکان هم شرایط مناسبی داریم.

بادامی درخصوص ایجاد تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک صنعتی تویسرکان افزود: برای ساختن تصفیه‌خانه فاضلاب تکمیل ظرفیت شهرک، داشتن اعتبار مناسب وسایر موارد زیست محیطی لازم است اما با تمام شرایط موجود و محدودیت‌های اعتباری شرکت شهرک‌های صنعتی تمایل خود را برای ایجاد تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک صنعتی تویسرکان با همکاری واحدهای تولیدی اعلام می‌دارد.

وی تاکید کرد: شهرستان تویسرکان با چهار شهرک و ناحیه صنعتی وخوشه مبل ومنبت از ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه وپیشرفت صنعتی برخوردار است که با حمایت استاندار محترم ودکتر مفتح نماینده پیگیر این شهرستان، در سال جهش تولید شاهد رونق صنعتی در این شهرستان هستیم

شناسه خبر 26547