شناسه خبر:31761
1399/8/22 15:47:57

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با اعلام خبر انعقاد 244 قرارداد واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران، گفت: در این اراضی واحدهای صنعتی جدید با تولیدات متنوع احداث می‌شود.

«محمدرضا بادامی» روز پنجشنبه اظهار کرد: 105 هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی استان در قالب قرارداد‌های یادشده به سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: انعقاد این قراردادها در شرایط تحریم و بیماری کرونا نشان از تلاش و همت مجموعه مدیریتی استان برای رونق تولید و افزایش انگیزه جهت سرمایه گذاری در این منطقه دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با بیان اینکه 31 شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی مصوب در استان ایجاد شده، افزود: از این میزان 28 مورد به بهره‌برداری رسیده و امکان استقرار صنایع را دارند و سه شهرک نیز درحال آماده‌سازی برای بهره‌برداری است.

بادامی با بیان اینکه دولت زیرساخت‌های مورد نیاز را در شهرک‌های صنعتی فراهم کرده است، گفت: راه‌اندازی صنایع در شهرک‌ها ازلحاظ تأمین انشعاب آب، برق و گاز به صرفه و صلاح سرمایه‌گذاران است، زیرا در این مناطق هزینه‌ها سرشکن شده و ازنظر امنیت و سهولت دسترسی به امکانات نیز به نفع مجریان طرح‌ها است.

طبق آمارهای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان یک‌هزار و 66 واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری در این استان فعالیت دارند که بخش زیادی از این صنایع در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند.

شناسه خبر 31761