شناسه خبر:48486
1400/8/26 09:11:28

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: در راستای مطالعه و اجرای پروژه‌های تعادل‌بخشی منابع آب زیرزمینی، شهرستان همدان نیز در طول 6 ماهه نخست سال جاری تعداد 60 حلقه چاه مسدود کرده و در این راستا تعهد اهداف و برنامه‌های این شرکت 130 درصد تحقق یافته است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای همدان، منصور ستوده درخصوص اجرای پروژه‌های این شرکت در راستای سند راهبردی سه‌ساله استان و در طول 6 ماهه نخست سال جاری، به وضعیت دو شهرستان همدان و فامنین اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در این راستا پروژه آب‌رسانی به شهر همدان در پیش گرفته شده، مطرح کرد: عملیات پیش‌بینی‌شده در سال جاری شامل تکمیل و بهره‌برداری از طرح اضطراری انتقال آب به شهر همدان به میزان 250 لیتر در ثانیه و تکمیل و بهره‌برداری از مخازن است.

ستوده با بیان اینکه در این طرح از 150 هزار متر مکعب مخازن بالغ‌بر 100 هزار متر مکعب آن به انجام رسیده است، تصریح کرد: صددرصد تعهد مربوط به اجرای این طرح در سال جاری به انجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان ادامه داد: در راستای مطالعه و اجرای پروژه‌های تعادل‌بخشی منابع آب زیرزمینی، شهرستان همدان نیز در طول 6 ماهه نخست سال جاری تعداد 60 حلقه چاه مسدود کرده و در این راستا تعهد اهداف و برنامه‌های این شرکت 130 درصد تحقق یافته است.

ستوده مطرح کرد: در این راستا کنتورهای هوشمند نیز نصب و چاه‌های فاقد پروانه هم تعیین تکلیف شده‌اند که درصد تحقق تعهد در این راستا در طول 6 ماهه ابتدایی سال 1400 به‌ترتیب برابر 86 و 100 درصد است.

وی در ادامه صحبت‌های خود به پیشروی طرح‌ها و پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای همدان در شهرستان فامنین پرداخت و گفت: مطالعه انتقال پساب تصفیه‌خانه همدان به منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد، یکی از پروژه‌های تعریف‌شده بود که این پروژه در سال 1399 به اتمام رسیده است.

شناسه خبر 48486