شناسه خبر:53429
1400/12/22 10:11:41

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: با راه‌اندازی دو جایگاه سی.ان.جی دیگر در استان، تعداد این جایگاه‌ها در کردستان به 54 مورد افزایش یافت.

محسن معانی اظهار کرد: بتازگی و در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم، یک جایگاه سی.ان.جی در دیواندره و یک جایگاه نیز در سقز راه‌اندازی شد.

وی افزود: با توجه به اعلام ستاد کرونا مبنی بر برگزاری مراسم ‌نوروزی و مسافرت هم‌میهنان، پیش‌بینی می‌شود شاهد افزایش میزان ورود گردشگران به استان ‌باشیم و همه جایگاه‌های سی.ان.جی استان، آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: گروهای گشت و ‌بازرسی این منطقه از 14 اسفند با حضور در جایگاه‌های عرضه سی.ان.جی، بر آماده‌سازی جایگاه‌ها ‌به لحاظ فنی، عملیاتی و رعایت الزامات ‌ایمنی برای تعطیلات نوروزی نظارت خود را آغاز کرده‌اند.

معانی به فعال بودن ‌344‌ نازل در جایگاه‌های سی.ان.جی استان اشاره کرد وگفت: ‌کالیبراسیون تلمبه همه 54 باب جایگاه استان انجام و گواهینامه سلامت از اداره استاندارد ‌دریافت شده است.

وی بر توجه جدی مالکان و شرکت‌های بهره‌بردار به در مدار بودن همه نازل‌های ‌جایگاه، آمادگی شرکت‌های تعمیرات و پشتیبانی جایگاه ها، آراستگی و نظافت جایگاه ها، رعایت نکات ‌ایمنی، فعال بودن همه دوربین‌های جایگاه و نظافت سرویس‌های بهداشتی تأکید کرد.

در حال حاضر 82 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در کردستان به مردم خدمات می‌دهند.

شناسه خبر 53429