شناسه خبر:84129
1403/4/9 14:30:00

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: انتخابات در صلابت و اقتدار کشور تاثیر بسزایی دارد.
سردار عمومهدی در نشست ستاد انتخابات استان مرکزی اظهار داشت: از یک ماه گدشته رده‌های مختلف سپاه روح‌الله بلافاصله بعد از اعلام برگزاری انتخابات، روشنگری و تبیین در راستای مشارکت را در تمامی رده‌ها، محله‌ها، مدارس و کارخانجات آغاز کردند و اقدامات خوبی برای تبیین مشارکت انجام شد.

وی افزود: بحث انتخابات در کشور دو بعد انتخاب مسئول و بعد جهانی و بین المللی میران مشارکت است که در صلابت و اقتدار کشور تاثیر بسزایی دارد, بنابراین باید افرادی که احساس مسئولیت ندارند و اهمیت حضور در انتخابات را نمی‌دادند و انتخابات را منحصر به انتخاب یک مسئول می‌دادند را حساس سازی و آگاه سازی کرد، این افراد  مخالف نظام نیستند اما دشمن، آنها را مخالف تلقی می‌کند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر مشارکت  گفت: ساعات پایان وقت قانونی انتخابات بسیار مهم است و در استان ما که شرایط تراز انقلاب را در مشارکت در دوره‌های گذشته نداشته است این امر مهمتر است.

عمومهدی بیان کرد: صندوق‌های سیار در این دوره کمک زیادی داشت و ما نیز به همه مجموعه‌ها از نیروهای بسیج نیرو ترریق کرده‌ایم، 7 هزار نفر از بسیجیان استان در برقراری امنیت انتخابات در استان مرکزی فعالیت داشته‌اند.

 

شناسه خبر 84129