شناسه خبر:84151
1403/4/9 18:19:14
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همدان اعلام کرد:

احیای 129 واحد اقتصادی راکد همدان با حمایت صندوق کارآفرینی امید

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همدان گفت: دو هزار و 243 میلیارد ریال تسهیلات برای احیای 129 واحد راکد و نیمه‌فعال توسط صندوق کارآفرینی امید استان در دولت مردمی سیزدهم پرداخت شده است.

ارسلان حسن‌پور روز شنبه ابراز کرد: دو هزار و 243 میلیارد ریال تسهیلات برای احیای 129 واحد راکد و نیمه‌فعال توسط صندوق کارآفرینی امید استان در دولت مردمی سیزدهم پرداخت شده است.

این مقام مسئول مجموع سرمایه‌گذاری این طرح‌های راکد در استان را 6 هزار و 730 میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: با مشارکت و حمایت صندوق کارآفرینی امید بیش از دو هزار میلیارد ریال از آن تأمین و پرداخت شده است.

وی با تأکید بر رسالت صندوق در تحقق تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری و تأکید شخص رئیس‌جمهور شهید در حوزه احیای واحدهای اقتصادی راکد و نیمه‌فعال، گفت: با راه‌اندازی دوباره این واحدهای راکد یا نیمه‌فعال برای بیش از 220 نفر شغل پایدار ایجاد شده است.

وی ادامه داد: این طرح‌های حمایت‌شده در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و خدمات ازجمله صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات، بسته‌بندی مواد غذایی، گلخانه، تأمین قطعات خودرویی و کشاورزی، دامداری و صنایع کوچک است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید همدان با بیان اینکه تسهیلات این صندوق با نرخ سود پایین به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود، اظهار کرد: تقویت کارآفرینی و کمک به توسعه اشتغال از اولویت‌های اصلی این صندوق به‌شمار می‌رود.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 84151