شناسه خبر:37222
1399/12/6 11:17:53

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه از نظر پتانسیل، امکانات و متخصصین مجرب، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جزو دانشگاه‌های سرآمد بوده و این موضوع کمک بسزایی در جذب بیماران بین‌الملل خواهد داشت.

جلسه بررسی مشکلات و شرایط ارائه خدمت در بخش توریسم سلامت برگزار شد.

رئیس اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت زحمات معاونت درمان دانشگاه کرمانشاه در زمینه توریسم سلامت را قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: با توجه به اقدامات انجام شده، پس از پایان کرونا و بازگشایی مجدد مرزها دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به طور قطع موفقیت‌های چشمگیری را در این حوزه به‌دست خواهد آورد.

سعید هاشم‌زاده، تصریح کرد: خوشبختانه از نظر پتانسیل، امکانات و متخصصین مجرب، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جزو دانشگاه‌های سرآمد بوده و این موضوع کمک بسزایی در جذب بیماران بین‌الملل خواهد داشت.

وی افزود: در خصوص نحوه پرداخت پزشکان و متخصصین فعال در حوزه توریسم سلامت اقداماتی انجام شده و در حال پیگیری بوده که با اجرای آن شاهد بهبود شرایط خواهیم بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه نیز، گفت: پیش از شیوع بیماری کووید 19 خوشبختانه اقدامات خوبی در خصوص بحث گردشگری سلامت در بیمارستان‌های کرمانشاه انجام شده است.

بهمن روشنی، ادامه داد: بیمارستان‌های امام رضا(ع)، بیمارستان امام علی(ع) و بیمارستان بیستون اقدامات بسیار خوبی در خصوص جذب بیماران بین‌المللی انجام داده‌اند.

وی گفت: با توجه به نزدیکی کردستان عراق به استان کرمانشاه و علاقه مردم آن منطقه به حضور در استان کرمانشاه جهت انجام فرآیند‌های درمانی، باید تسهیلات و امتیازات مناسبی برای خدمت‌دهندگان و خدمت‌گیرندگان در بخش بین‌الملل فراهم شود.

 

شناسه خبر 37222