شناسه خبر:62640
1401/8/26 08:38:16

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار همدان با بیان اینکه زیرساخت‌ها با امکانات مورد نیاز ما هم‌خوانی ندارد، گفت: هنرستان دیباج در همدان با تجهیزات 50 سال پیش فعالیت می‌کند.

محمدعلی محمدی شامگاه سه‌شنبه در شورای آموزش‌وپرورش شهرستان همدان با بیان اینکه 28 آذرماه هم‌زمان با سراسر کشور مانور زلزله در مدارس اجرا می‌شود، بر ضرورت آمادگی عمومی و افزایش تاب‌آوری اشاره کرد.
وی خواستار ورود به بحث فرهنگ‌سازی در این راستا شد و افزود: شرایط کرونایی آسیب‌های آموزشی ما را مضاعف کرد و در کنار آن، شاهد آسیب‌هایی در فضای مجازی بودیم که مشکلاتی را برای خانواده‌ها و دانش‌آموزان ایجاد کرد.
فرماندار همدان در این راستا به آسیب‌های موجود و اُفت تحصیلی دانش‌آموزان اشاره کره و خواستار ورود کارشناسی و رفع این مشکلات به‌صورت تخصصی شد.
این مقام مسئول در ادامه صحبت‌های خود با تأکید بر اینکه متأسفانه زیرساخت‌ها با امکانات مورد نیاز ما هم‌خوانی ندارد، گفت: هنرستان دیباج در همدان با تجهیزات 50 سال پیش فعالیت می‌کند.
محمدی با تأکید بر ضرورت به‌روز شدن فضای آموزشی شهرستان همدان، خاطرنشان کرد: برای این موضوع باید تمهیداتی در اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان اندیشیده شود.

شناسه خبر 62640