شناسه خبر:11464
1398/6/9 08:54:01

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مرحله نخست جشن عاطفه‌ها هم‌زمان با سراسر کشور در روز پنجشنبه هفتم شهریورماه آغاز می‌شود، گفت: در این مرحله 100 پایگاه ثابت و سیار در استان کرمانشاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی مستقر خواهند شد.

محسن رخصی افزود: امسال جشن عاطفه‌ها در دو مرحله برگزار می‌شود.

رخصی با بیان اینکه مرحله نخست این جشن در روز پنجشنبه هفتم و جمعه هشتم شهریورماه آغاز می‌شود و به‎صورت مستمر تا بازگشایی مدارس ادامه می‌یابد، اذعان کرد: در روز هفتم شهریورماه 100 پایگاه ثابت و سیار در استان کرمانشاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی مستقر خواهند شد.

وی ادامه داد: در روز هشتم شهریورماه نیز پایگاه‌های این نهاد در مصلاهای نماز جمعه مستقر شده و آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران برای دانش‌آموزان نیازمند هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: مرحله دوم این جشن مذهبی ملی نیز در دهم مهرماه با حضور دانش‌آموزان و والدین آنان در آموزشگاه‌ها و مدارس سطح استان برگزار می‌شود.

رخصی با تأکید بر اینکه هم‎اکنون برای سهولت پرداخت کمک از سوی خیران نیک‌اندیش کد آسان‎پرداخت #1*8877* فعال شده است، گفت: همچنین پایگاه الکترونیکی emdad.ir، مراکز نیکوکاری و دفاتر این نهاد آماده دریافت کمک‌های خیران نیکوکار هستند.

رخصی با یادآوری اینکه در سال گذشته کرمانشاهیان سه میلیارد و 865 میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان بی‎بضاعت اهدا کردند، پیش بینی کرد که در جشن نیکوکاری امسال این میزان کمک‌ها با همت مردم خیر کرمانشاه افزایش چشمگیری داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تأکید کرد: تمامی کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مرحله نخست جشن پیش از بازگشایی مدارس به‌دست دانش‌آموزان نیازمند خواهد رسید.

 

شناسه خبر 11464