شناسه خبر:12006
1398/6/28 10:01:14
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان:

مراسم «جشن عاطفه‌ها» 10 مهرماه در مدارس لرستان برگزار می‌شود

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان از برگزاری مراسم جشن عاطفه‌ها در سطح مدارس این استان در تاریخ 10 مهرماه امسال خبر داد.

جاسم محمدی‌فارسانی شامگاه سه‌شنبه گذشته در شورای آموزش‌وپرورش لرستان طی سخنانی با بیان اینکه با شروع مدارس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اقدام به برگزاری مراسم «جشن عاطفه‌ها» می‌کند، اظهار کرد: طی شهریورماه دومرتبه این مراسم برگزار شده و برنامه اصلی ما مورخ 10 مهرماه در سطح مدارس برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم امسال بتوانیم برنامه‌های بهتری را در راستای ورود دانش‌آموزان به مدارس داشته باشیم، عنوان کرد: سال گذشته بالغ‌بر سه میلیارد و 400 میلیون تومان به‌صورت نقد و کالا در جشن عاطفه‌ها از مردم استان جمع‌آوری شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان عنوان کرد: این میزان به نحو مطلوبی بین دانش‌آموزان و نیازمندان توزیع شد.

محمدی‌فارسانی با بیان اینکه حدود 14 هزار دانش‌آموز استان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان هستند، افزود: امسال با توجه به ورود خیرین و همچنین اجرای برنامه‌های جدید از سوی آموزش‌وپرورش، دانش‌آموزان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی عنوان کرد: همچنین تلاش خواهیم کرد زنجیره‌ای از کار خیر و ترویج آن را در بین معلمان اجرا کرده و یک مرکز نیکوکاری را در ادارات آموزش‌وپرورش ایجاد کنیم.

شناسه خبر 12006