شناسه خبر:12425
1398/7/7 17:56:38

ظاهر پورمجاهد گفت: اجرای طرح یک دام‌داری در بخش قهاوند نیز از طریق بنیاد مستضعفان دنبال می‌شود، به‌طوری که مقدمات آن انجام و استاندار و نمایندگان نیز به دنبال تکمیل مدارک و ایجاد زیرساخت‌های اولیه هستند.

وی با بیان اینکه استان همدان در دو بانک عامل سینا و پارسیان در سال‌های 97 و 98 سهمیه تسهیلات داشت که منابع آن از طریق بنیاد مستضعفان و بنیاد برکت تأمین شده است، گفت: علاوه بر این بنیاد برکت در شهرستان اسدآباد از طریق پنج تسهیل‌گر در 45 روستا اقدام به سرمایه‌گذاری در اشتغال خُرد و زودبازده کرده، به‌گونه‌ای که تسهیلات لازم را تأمین و نیز زیرساخت‌های لازم را در این روستاها در حوزه محرومیت‌زدایی فراهم می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان ادامه داد: اجرای طرح یک دام‌داری در بخش قهاوند نیز از طریق بنیاد مستضعفان دنبال می‌شود، به‌طوری که مقدمات آن انجام و استاندار و نمایندگان نیز به دنبال تکمیل مدارک و ایجاد زیرساخت‌های اولیه هستند.

پورمجاهد با اشاره به پیگیری دو طرح اقتصادی پرورش بز مورسیا به‌دلیل داشتن نژاد مقاوم، پُرشیر و پُرگوشت در شهرستان فامنین، گفت: بنیاد برکت در هر استان یکی از شهرستان‌های محروم را جزء اولویت کاری قرار داده که در استان همدان فامنین شهرستان منتخب است.

وی افزود: اجرای طرح یک دام‌داری در بخش قهاوند نیز از طریق بنیاد مستضعفان دنبال می‌شود، به‌طوری که مقدمات آن انجام و استاندار و نمایندگان نیز به دنبال تکمیل مدارک و ایجاد زیرساخت‌های اولیه هستند.

شناسه خبر 12425