شناسه خبر:14029
1398/9/2 12:05:26
فرمانده سپاه انصارالحسین همدان تأکید کرد:

بسیج؛ بیم آفرین برای دشمنان و امیدآفرین برای دوستان

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان گفت: بسیج برای دشمنان  بیم آفرین و برای دوستان امیدآفرین است.

سردار مظاهر مجیدی با حضور در نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله بسیج، گفت: دشمنان اسلام و انقلاب بدانند این امت به پشتوانه رهبری داهیانه رهبر انقلاب هر گز به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت.

وی خاطرنشان کرد: دشمن زبون و خوار در اتفاقات اخیر نشان داد هیچ‌گاه چشم طمع خود را از ایران اسلامی برنخواهد داشت و مردم غیرتمند و شجاع ما نیز نشان دادند در دفاع از نظام اسلامی با هیچ شروری مسامحه نخواهند کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان تصریح کرد: بسیج از دل مردم جوشیده و در تمام اتفاقات سخت و دشوار در کنار مردم است کما اینکه همه آنانی که دل درگرو اسلام دارند بسیجی‌اند.

سردار مجیدی نمایشگاه 40 سال خدمت، جهاد و شهادت را تنها گوشه‌ای از توانایی‌های بسیجیان شجاع و سلحشور استان همدان خواند و این فضا را برای دشمنان بیم‌آفرین و برای دوستان امیدآفرین توصیف کرد.

وی با ابراز قدردانی‌ از همه آنانی که خالصانه و جهادی در طول این مدت برای برپایی نمایشگاه تلاش کرده‌اند از عموم مردم همدان برای بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان در پایان قدرت رسانه را در شرایط فعلی کم‌نظیر خوانده و بسیج رسانه را یکی از اهرم‌های مهم تبلیغات جبهه حق دانست و گفت: گروه خبری سپهر غرب با فعالیت‌های خود نشان داده برای روشنگری و تنویر افکار عمومی همواره در خط مقدم قرار دارد.

شناسه خبر 14029