شناسه خبر:14485
1398/9/9 09:51:19
مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد:

کشف 202 مورد جاده‌خواری در حریم راه‌های کرمانشاه

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از کشف 202 مورد جاده‌خواری در حریم راه‌های این استان خبر داد.

فریبرز کرمی با اشاره به جاده‌خواری در حریم راه‌های کرمانشاه اظهار داشت: در راستای آزادسازی حریم، تخریب و حفاری غیرمجاز و مقابله با جاده خواری صدور اخطاریه انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: از ابتدای سال تاکنون 30 اخطاریه تخریب در شهرستان کرمانشاه صادر و 17 مورد تخریب انجام شده است.

این مسئول از صدور 36 اخطاریه و 6 مورد تخریب در شهرستان پاوه و صدور 20 مورد اخطاریه و انجام 8 مورد تخریب در روانسر خبر داد و تصریح کرد: همچنین در شهرستان جوانرود 15 مورد اخطاریه صادر و یک مورد تخریب انجام شده است.

کرمی گفت: طی این مدت 6 اخطاریه صادر و چهار مورد تخریب در شهرستان اسلام آبادغرب و 50 اخطاریه و 12 مورد تخریب در سنقر انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان کنگاور 30 اخطاریه صادر و 43 تخریب انجام شد همچنین پنج اخطاریه و 9 مورد تخریب در شهرستان هرسین انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه همچنین از صدور 10 اخطاریه و انجام سه مورد تخریب در دالاهو خبر داد و گفت: در شهرستان‌های ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب و گیلانغرب موردی از صدور اخطاریه تخریب گزارش نشده است.

این مسئول گفت: پس از شناسایی موارد تخلف، تذکرات لازم به متخلفین داده می‌شود و در صورت بی‌توجهی با اخذ حکم تخریب از دادگستری، به همراه کارکنان نیروی انتظامی تخریب انجام می‌شود.

کرمی افزود: تخریب‌های مذکور مربوط به بلوک گذاری، فنس گذاری، درختکاری، ساخت و ساز غیرمجاز و... بوده است.

شناسه خبر 14485