شناسه خبر:14531
1398/9/10 10:05:16

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس کل دادگستری لرستان گفت: درتلاش هستیم که مقدمات برگزاری علنی برخی جلسات محاکمه دادگاه کیفری یک ازجمله تخلفات مالی بعضی مدیران و قتل‌های ناامن‌کننده و نیز جلسات رسیدگی مهم را از رسانه‌های مختلف به‌صورت زنده به سمع و نظر مردم برسانیم.

محمد رزم روز گذشته در جلسه ستاد جرائم خاص استان لرستان ضمن تبریک هفته بسیج، بیان کرد: مبنای تشکیل جلسات ستاد جرائم خاص بخشنامه ریاست قوه قضائیه و دستور‌العمل کنترل مجرمان خاص است.

وی با اشاره به اینکه هدف ستاد مذکور مبارزه با جرائم شرارت‌آمیز، باندهای مزاحمت نوامیس، پیشگیری از جرائم مهم، امنیتی و ناامن‌کننده و سرقت‌های مسلحانه است، افزود: این جلسات در ایجاد امنیت در استان و‌ نیز کاهش جرائم مهم بسیار حائز اهمیت است.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان لرستان در ادامه ضمن تأکید بر اینکه ارازل و اوباش استان باید شناسایی، سطح‌بندی، مستندسازی و کنترل شوند، گفت: نخستین جلسه این ستاد در رابطه با شناسایی و دستگیری قاتلین متواری بود که نتایج خوبی نیز به‌دست آمد که جا دارد از اداره کل اطلاعات، اطلاعات ناجا و اطلاعات سپاه به‌خاطر کشف این قتل‌ها تقدیر و تشکر به‌عمل آورم.

وی در ادامه عنوان کرد: درتلاش هستیم که مقدمات برگزاری علنی برخی جلسات محاکمه دادگاه کیفری یک ازجمله تخلفات مالی برخی مدیران و قتل‌های ناامن‌کننده و نیز جلسات رسیدگی مهم را از رسانه‌های مختلف به‌صورت زنده به سمع و نظر مردم برسانیم.

رئیس شورای قضائی استان ضمن اشاره به اینکه اغتشاشگران اخیر به هیچ‌چیز حتی علائم رانندگی رحم نکردند که به تعبیر مقام معظم رهبری این افراد مردم نبوده و از اشرار هستند، گفت: باید لیدرهای اصلی این اغتشاشات شناسایی شده و با آن‌ها برخورد قاطع صورت گیرد.

وی یادآور شد: در بازدید از زندان پای صحبت و درد دل برخی بازداشت‌شدگان حوادث اخیر نشستیم که اکثر آن‌ها اظهار ندامت کرده و از اقشار ضعیف جامعه و بدون هیچ‌گونه گرایش و اهداف سیاسی بودند.

شناسه خبر 14531