شناسه خبر:15394
1398/10/1 10:35:19

سپهرغرب، گروه خبر: مراسم جشن ازدواج 31 زوج جوان شهر سیل‌زده پلدختر به همت جمعیت امام رضایی‌ها در شب یلدا برگزار شد.

جمعیت امام رضایی‌ها به‌عنوان یک سازمان مردم‌نهاد (NGO) با مأموریت بین‌المللی در جریان فوریت‌ها و حوادثی از قبیل زلزله، سیل و مسائلی از این‌دست، از ساعات اولیه سیل در اوایل سال 98 در استان لرستان تا به امروز حضور پُررنگ داشت.

امروز بعد از گذشت هشت ماه از سیلاب عظیم، جمعیت امام رضایی‌ها با راهبری یادگار جبهه‌های دفاع مقدس حاج‌حسین یکتا، برای 31 زوج جوان شهر سیل‌زده پلدختر مراسم جشن عروسی به همراه اهدای جهیزیه در شب یلدا داشت.

در این اقدام با شناسایی زوج‌های جوانی که جهیزیه‌های خود را در جریان وقوع سیل از دست داده‌اند و توان تهیه جهیزیه را نداشته‌اند، 31 دست جهیزیه شامل 43 قلم کالای لوازم اصلی ازجمله یخچال، فرش، کلیه لوازم آشپزخانه، لباسشویی، جاروبرقی و غیره تهیه و تقدیم آن عزیزان شد.

گفتنی است؛ در این مراسم بیش از یک‌هزار و 700 نفر از اقوام عروس و دامادها دعوت شده و میهمان جمعیت امام رضایی‌ها بودند که هزینه‌های مربوطه تماماً توسط هم‌وطنان خیر و نیکوکار از سراسر کشور جمع‌آوری شده است.

خیرین ارجمند می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #888*780* از طریق تلفن‌های همراه خود اقدام به واریز کمک‌های نقدی کرده و یا درصورت تمایل به پیوستن به جمعیت امام رضایی‌ها، با شماره تلفن 02178080 تماس حاصل کنند.

شناسه خبر 15394