شناسه خبر:16167
1398/10/19 09:48:16

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: در راستای یکسان‌سازی و سهولت در دسترسی به آدرس محلات و معابر، دو هزار و 500 تابلو نام‌گذاری محلات و معابر، نصب می‌شود.

شرمین شریفی با اشاره به اینکه تابلوهای شناسایی معابر و محلات یکی از مهم‌ترین ابزار برای دستیابی به نشانی‌ها و آدرس محلات است، اظهار کرد:‌ یکی از مشکلات عمده در سطح محلات و معابر سطح شهر، عدم وجود تابلوی نام‌گذاری و یا وجود تابلوهای فرسوده است.

وی افزود: وجود تابلو‌های شناسه معابر شهری، تردد و انتخاب مسیر را برای وسایل نقلیه و عابران تسهیل می‌‌کند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از نصب دو هزار و 500 تابلو نام‌گذاری در سطح محلات و معابر سطح شهر در آینده نزدیک خبر داد و عنوان کرد: یکسان‌سازی، سهولت در دسترسی به آدرس محلات و معابر، ساماندهی فضای بصری و ارتقای کیفیت منظر شهری از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

     تدوین آرشیو کامل نام‌گذاری معابر و محلات سنندج

شریفی خاطرنشان کرد: بایگانی کامل نام‌گذاری معابر و محلات سطح شهر در کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهیه و بر روی نقشه جی‌آی‌اس تدوین شده‌است.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی ریالی برای انجام این طرح و نصب تابلوهای معابر و محلات سطح شهر 10 میلیارد ریال است، ادامه داد: طراحی تابلوهای مورد نظر انجام‌ و فراخوان آن نیز جهت انتخاب پیمانکار منتشر شده‌است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج تأکید کرد: پس از انتخاب پیمانکار، عملیات ساخت و نصب تابلوی معابر و محلات سطح شهر آغاز خواهد شد.

شناسه خبر 16167