شناسه خبر:16768
1398/11/3 10:08:53

سپهرغرب، گروه خبر: نوزدهمین نمایشگاه کالاهای خانگی و بازرگانی، هم‌زمان با یازدهمین نمایشگاه فرش ماشینی، کف‌پوش و صنایع وابسته در همدان گشایش یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان از گشایش نوزدهمین نمایشگاه کالاهای خانگی و بازرگانی، هم‌زمان با یازدهمین نمایشگاه فرش ماشینی، کف‌پوش و صنایع وابسته از روز چهارشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان خبر داد و گفت: این نمایشگاه در فضایی افزون بر پنج هزار متر مربع و در سه سالن ابن سینا، الوند و هگمتانه دایر شده‌است.

حمید گلیپور اظهار کرد: 80 واحد مشارکت‌کننده از سراسر کشور شامل شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، مشهد، کاشان، قزوین، قم، کرج، زنجان و همدان در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات خود را عرضه می‌کنند.

وی افزود: کالاهای ارائه‌شده در نمایشگاه، شامل انواع فرش و تابلوفرش‌های ماشینی، دکوراسیون، پرده، سامانه‌های امنیتی و حفاظتی، کولر، تجهیزات و لوازم آشپزخانه، لوازم بهداشتی و ساختمانی، دستگاه تصفیه آب خانگی، انواع هود، سینک و گاز است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان یادآوری کرد: نام‌ها و نشان‌های معتبر داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.

گفتنی است؛ این نمایشگاه هر روز از ساعت 15 تا 20:30 و در روز جمعه به‌صورت یکسره از ساعت 10 صبح تا 20:30 برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

 

شناسه خبر 16768