شناسه خبر:17501
1398/11/28 08:45:49

سپهرغرب، گروه خبر: شهرداری منطقه یک به عنوان یکی از مناطق پیشرو در شهر همدان توانسته است پروژه‌های مهمی را با حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار همدان اجرا نموده که در این راستا 95 پروژه عمرانی اجرا و117 هزار متر مربع پیاده‌رو سازی شده، این پروژه‌ها با پیشرفت قابل توجهی در حال انجام هستند.

شهردار منطقه یک همدان با اشاره به پروژه‌های این منطقه عنوان کرد: در سال جاری 84 میلیارد تومان بودجه عمرانی این شهرداری بوده است که با تلاش تمامی همکاران این منطقه توانستیم تا کنون پیشرفت 80 درصدی پروژه‌ها را محقق سازیم.

مسعود دهبانی‌صابر با اشاره به اینکه در سال جاری یکی از اقداماتی که شهرداری این منطقه به دنبال کرد مناسب‌سازی و استانداردسازی پیاده‌روها است گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون با در نظر گرفتن بودجه 27 میلیارد تومانی عملیات پیاده‌رو سازی را آغاز نمودیم که در این بین نگاه ویژه‌ای به قوانین و ضوابط پیاده‌رو سازی جهت استفاده تمامی افراد جامعه داشته‌ایم.

دهبانی پروژه پیاده‌رو سازی در بلوار ارم با مساحت 50 هزار متر مربع را یکی از پروژه‌های مهم این منطقه دانست که تا انتهای سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید، از مجموعه اقدامات صورت گرفته در بلوار ارم می‌توان به کف‌سازی پیاده‌رو ارم، مبلمان شهری، روشنایی و نورپردازی، احداث مسیر دوچرخه‌سواری، مسیر ویژه نابینایان، احداث مسیر عبور اورژانس و آتش نشانی و... اشاره نمود.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان همچنین توجه به ارتقای کیفی معابر تاریخی و پرتردد همدان مانند پروژه پیاده‌روسازی راسته مظفریه و محوطه استر که با همکاری همه جانبه اصناف و کسبه این بازار در حال انجام است را از دیگر پروژه‌های مهم پیاده‌روسازی این منطقه در سال جاری دانست.

وی در ادامه عنوان کرد: از دیگر پروژه‌های پیاده‌روسازی این منطقه می‌توان به ترمیم و بازسازی پیاده‌رو مسیر عباس‌آباد تا گنج نامه، خیابان پاسداران، پیاده‌روسازی خیابان شهید زمانی، پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی بلوار بعثت، بهسازی و مناسب‌سازی معابر دره‌مرادبیگ، پیاده‌رو‌سازی در خیابان‌های سعیدیه، جهان‌نما و بلوار شهرداری، مناسب‌سازی و جدول‌گذاری دو طرف خیابان مطهری، پیاده‌رو‌سازی میدان شریعتی و پیاده‌روسازی دو طرف بلوار اسلامیان، بلوار شاه حسینی اشاره نمود.

شناسه خبر 17501