شناسه خبر:17724
1398/12/4 08:54:43
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش استان خبر داد:

آماده‌سازی بیش از 160 مدرسه برای اسکان میهمانان نوروزی در همدان

سپهرغرب، گروه خبر: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش استان همدان از آماده‌سازی بیش از 160 مدرسه برای پذیرش میهمانان نوروزی در همدان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان، محمد بداغی اظهار کرد: 161مدرسه با یک هزار و 511 کلاس برای پذیرش میهمانان نوروزی در استان آماده‌سازی شده‌است.

وی افزود: از این تعداد، 276 کلاس ویژه، یک هزار و 146 کلاس نوع «الف» و 276 کلاس نوع «ب» هستند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش استان همدان با اشاره به فعالیت 6 خانه معلم و مرکز آموزشی-رفاهی در قالب مراکز اسکان دائمی در استان، عنوان کرد: 19 پایگاه اسکان فرهنگیان در سطح شهرستان‌ها، نواحی و مناطق استان با همکاری بیش از 330 نفر از همکاران در پایگاه‌های اسکان برای پذیرش مسافران نوروزی آماده شده‌است.

بداغی با بیان اینکه رزرو اینترنتی اسکان موقت نوروزی از 9 تا 23 اسفندماه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: همکاران محترم فرهنگی با مراجعه به سامانه اسکان فرهنگیان به نشانی www.eskan.medu.ir می‌توانند نسبت به رزرو اینترنتی محل اسکان اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه پذیرش فرهنگیان در مراکز اسکان موقت از 28 اسفند آغاز می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت، گفت: از همه ظرفیت‌های موجود در استان برای اسکان مناسب و رفاه میهمانان فرهنگی در ایام نوروز استفاده خواهیم کرد.

شناسه خبر 17724