شناسه خبر:18348
1398/12/20 08:30:46

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: شرکت آبفای همدان 22 خدمت این شرکت را به‌صورت غیرحضوری به مشترکان ارائه می‌کند.

سید هادی حسینی‌بیدار روز گذشته اظهار کرد: مشترکان می‌توانند از طریق «شناسه قبض» و «رمز رایانه» مندرج در صورت‌حساب‌های آب‌بها وارد سامانه خدمات الکترونیک شده و آب‌بهای خود را پرداخت کنند.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از خدمات الکترونیک شرکت آب و فاضلاب استان، افزود: شرکت آب و فاضلاب همدان در راستای خدمات‌‌رسانی مطلوب به مشترکان اقدام به ارائه برخی از خدمات این شرکت به‌صورت الکترونیکی کرده‌است که با توجه به شیوع این بیماری ضرورت آن بیشتر احساس می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان واگذاری انشعاب آب و فاضلاب، مشاهده سوابق، امکان پرداخت برخط (آنلاین) صورت‌حساب، صورت‌حساب میان‌دوره، تغییر مشخصات، اعلام کارکرد کنتور و بررسی صورت‌حساب را ازجمله خدمات قابل ارائه به‌صورت الکترونیکی عنوان کرد.

حسینی‌بیدار بیان کرد: آزمایش کنتور، تعویض کنتور، تغییر کاربری انشعاب، تغییر واحد مسکونی، تغییر ظرفیت قراردادی انشعاب، تغییر قطر انشعاب، تفکیک کنتور، تغییر مکان وسایل اندازه‌گیری، نصب سیفون اضافی، قطع موقت و وصل انشعاب، جمع‌آوری یا ادغام انشعاب، پیشنهادات و انتقادها و بررسی شکایات از دیگر خدماتی است که مشترکان می‌توانند به‌صورت الکترونیکی از آن بهره‌مند شوند.

وی با تأکید بر اینکه از طریق سیستم الکترونیکی امکان پرداخت برخط قبض آب‌بها وجود دارد، تصریح کرد: مزیت پرداخت آب‌بها به نسبت پرداخت از طریق شناسه قبض و پرداخت این است که مبلغ پرداختی در همان لحظه پرداخت و به حساب مشترک منظور شده و از مانده بدهی مشترک کسر و تمام این خدمات بدون دریافت کارمزد از مشترکان انجام می‌شود.

حسینی بیدار اضافه کرد: سامانه خدمات الکترونیک شرکت آب و فاضلاب همدان به آدرس es.hww.ir راه‌اندازی و 22 خدمت شرکت آبفا در این سامانه ارائه می‌شود و هر مشترک می‌تواند از طریق «شناسه قبض» و «رمز رایانه» مندرج در صورت‌حساب‌های آب‌بها وارد سامانه خدمات الکترونیک شود.

وی با اشاره به اینکه برای همکاری در بسیج همگانی برای ریشه‌کن شدن ویروس کرونا همه باید پای کار باشیم، ادامه داد: عدم خروج از منزل برای برخی کارهای اداری و انجام غیرحضوری آن‌ها می‌تواند نقش زیادی در کنترل شیوع این بیماری داشته باشد.

شناسه خبر 18348