شناسه خبر:18377
1398/12/20 10:35:28

سپهرغرب، گروه ایران و جهان: جانشین فرمانده کل سپاه گفت: روز‌ گذشته، جلسه‌ای با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف به ریاست فرمانده کل سپاه برگزار و تصمیماتی برای کاهش آسیب کسب و کارهای شب عید اتخاذ شد.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم درختکاری در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) و در جمع خبرنگاران پیرامون اقدامات سپاه و بسیج برای مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: برای مبارزه با بیماری‌هایی مانند کرونا قرارگاهی دائمی در سپاه به نام شفا راه اندازی شده است و درباره همه امورات، امکانات و توانمندی‌های انسانی سپاه و بسیج برای کمک به این موضوع در این قرارگاه تصمیم گیری می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این با قرارگاه کشوری مقابله با کرونا که به ریاست وزیر بهداشت است نیز همکاری و تعامل وجود دارد.

سردار فدوی ادامه داد: روز‌ گذشته برای شهر تهران با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف جلسه ای در قرارگاه ثارالله به ریاست فرمانده کل سپاه برگزار کردیم و تصمیمات خوبی در این جلسه اتخاذ شد که از جمله آن‌ها می‌توان به بخشودگی اجاره اسفند و فروردین املاک وابسته به بنیاد مستضعفان اشاره کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به دیگر تصمیمات اتخاذ شده در جلسه روز گذشته قرارگاه ثارالله، تصریح کرد: همچنین از امروز تعداد زیادی تخت نقاحتگاه توسط سپاه در اختیار مجموعه‌های تخصصی با مسئولیت آقای دکتر زالی قرار خواهد گرفت تا بیمارانی که دوره بیمارستان را طی کردند و باید در مجموعه‌ای قرار گیرند تا بهبود کامل پیدا کنند و ناقل نباشند، در این مجموعه باشند.

وی با اشاره به آسیب دیدن برخی کسب و کارها در اثر شیوع ویروس کرونا، گفت: تصمیماتی هم برای عزیزانی که به دلیل این شیوع این ویروس در کسب و کارشان متضرر شدند اتخاذ و قرار شد مجموعه‌های مختلف مثل سپاه، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام که می‌توانند دخیل باشند، منابعی را تامین کنند تا به نوعی جبران بیکاری این عزیزان باشد.

 

شناسه خبر 18377