شناسه خبر:19740
1399/1/27 00:28:36
سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

برگزاری نخستین جشنواره ورزش در خانه در استان همدان

سپهرغرب، گروه ورزشی: سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان از برگزاری نخستین جشنواره ورزش در خانه در استان همدان خبر داد.

حمدالله چاروسایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان بنا به رسالت و وظایف ذاتی و همچنین تأکیدات مدیرکل ورزش و جوانان استان همه‌ساله برنامه‌های متنوعی در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، نوجوانان و خانواده‌های ایرانی در ایام سال و نوروز دارد.

وی ادامه داد: امسال نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی و همچنین لزوم ایجاد شرایط مناسب جهت ماندن در خانه، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جامعه هدف خود، اقدام به برگزاری نخستین جشنواره ورزش در خانه در استان همدان کرده است.

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به استقبال خوب ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی استان و شهرستان‌های تابعه، گفت: روزانه بیش از 15 ویدئو ورزشی توسط ورزشکاران و مربیان ورزشی جهت ترویج فرهنگ ورزش در خانه و آموزش به عموم جامعه از طریق رسانه‌های اجتماعی وابسته به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان منتشر می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این جشنواره با هدف ماندن در خانه و ایجاد تغییر رفتاری در سبک تحرک، ورزش و تغذیه، ایده‌های خلاقانه اعم از ویدئوهای کوتاه ورزش در خانه، پوسترهای آموزشی، تصویرسازی و غیره را به این اداره ارسال کنند.

چاروسایی با اشاره به اینکه ویدئوهای ارسالی می‌بایست با مدت‌زمان 60 ثانیه و حداکثر حجم 10 مگابایت باشند، گفت: شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند محتوی‌های تولیدی خود را به شماره 09183170678 از طریق شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.

وی افزود: در پایان این جشنواره به پنج اثر برتر ارسالی هدایای نفیسی به قید قرعه اهدا خواهد شد.

شناسه خبر 19740