شناسه خبر:20685
1399/2/13 00:21:01

سپهرغرب، گروه خبر: در بازدیدی که اعضای شورای اسلامی شهر همدان از پروژه‌های منطقه یک شهرداری همدان داشتند، رئیس شورای اسلامی شهر همدان مطرح کرد: پروژه‌های شهرداری منطقه یک تأثیرگذار و اثربخش است.

در روز چهارشنبه گذشته اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین شهرداری همدان به‌مناسبت روز شوراها از پروژه‌های درحال اجرای سطح منطقه یک بازدید کردند.

کامران گردان با اشاره به اینکه درآمدهای شهرداری با توجه به کاهش ساخت‌وسازها در شهر کاهش یافته است، عنوان کرد: خوشبختانه شهرداری منطقه یک توانسته است با افزایش درآمدهای کوششی، نسبت به ادامه اجرای پروژه‌ها موفق عمل کند.

وی گفت: پروژه‌هایی که در این منطقه صورت پذیرفته‌اند، بسیار تأثیرگذار و اثربخش هستند که ازجمله آن‌ها می‌توان به پروژه‌های بازگشایی معبر در بلوار شهیدفهمیده و پارک آکسایا، تعبیه مخزن آب در بلوار ارم، پروژه‌های پیاده‌روسازی و استاندارد‌سازی که اقدامی اساسی و زیربنایی است، اشاره کرد.

در این بازدید اعضای شورای اسلامی شهر همدان از پروژه‌های پیاده‌روسازی و استاندارد‌سازی خیابان بوعلی، پیاده‌روسازی و استانداردسازی بلوار شهید اسلامیان، عملیات تخریب و تعریض بلوار شهیدفهمیده، بازگشایی معبر پارک آکسایا، پروژه بافت تالار میانی تالار همایش‌های بین‌المللی و قرآنی و عملیات ساخت مخزن آب در بلوار ارم بازدید کردند که نحوه و سرعت اجرای پروژه‌ها از مواردی بود که اعضای این شورا آن را بسیار مناسب دانسته و اظهار امیدواری کردند تا در سال جاری نیز شهرداری منطقه یک همدان بتواند با ارائه کارنامه‌ای مناسب، سال را به پایان برساند.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان نیز با ارائه گزارشی نسبت به پروژه‌های درحال اجرا عنوان کرد: پروژه‌های مهمی را با حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار همدان اجرا کردیم که این پروژه‌ها با پیشرفت قابل توجهی همراه هستند.

مسعود دهبانی‌صابر با اشاره به پروژه‌های این منطقه، گفت: اجرای 95 پروژه عمرانی را با اعتبار 84 میلیارد تومان در دستور کار قرار دادیم که با تلاش تمامی همکاران در سطح منطقه، توانستیم درصد زیادی از پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان با بیان اینکه 117 هزار مترمربع پیاده‌روسازی در دستور کار شهرداری منطقه یک بوده است، عنوان کرد: در تمامی پروژه‌ها مبحث استاندارد‌سازی با استفاده از قوانین و ضوابط مشخص و مصالح با کیفیت انجام پذیرفته است و هدف این منطقه در پروژه‌های پیاده‌روسازی رسیدن به ایده‌آل‌های شهری است که بتواند جوابگوی احتیاجات تمامی افراد این شهر ازجمله کم‌توانان جسمی، نابینایان، کم‌بینایان و غیره باشد.

دهبانی‌صابر با اشاره به ساخت یکی از بزرگ‌ترین مخازن نگهداری آب استان در بلوار ارم، افزود: هدف از اجرای این پروژه بهینه‌سازی مصرف آب، افزایش سرانه فضای سبز و نگهداری مناسب محیط‌زیست است.

وی در انتها ضمن تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر، عنوان کرد: عملیات زیرسازی و آسفالت بلوار شهیدفهمیده پس از خاک‌برداری کامل ساختمان آغاز خواهد شد و با بازگشایی که در معبر خیابان پرستار و پارک آکسایا صورت خواهد پذیرفت، شهروندان همدانی می‌توانند بدون مشکل ترافیک از چهارراه پژوهش و بلوار شهیدفهمیده عبورومرور کنند.

شناسه خبر 20685