شناسه خبر:21782
1399/2/29 01:20:19
خبر تلخ برای ورزش غرب کشور

بوی انحلال تیم والیبال لیگ برتری

سپهرغرب، گروه ورزشی: تیم راه‌یاب ملل مریوان بعد از یک فصل حضور در لیگ برتر دیگر قصد تیمداری در سطح اول والیبال ایران را ندارد.

تیم راه‌یاب ملل مریوان که سال گذشته با قرار گرفتن بین تیم‌های برتر لیگ دسته اول توانست برای نخستین بار در لیگ برتر حاضر شود، این روزها که تیم‌های دیگر کار خود را برای حضور در لیگ برتر سال 99 آغاز کرده‌اند، به دلیل مشکلات مالی در آستانه انحلال قرار گرفته است.

خبات بیگلر مدیرعامل باشگاه راه‌یاب ملل مریوان در این‌باره گفت: سال گذشته مسئولان استان و شهرستان وعده‌هایی مبنی بر کمک مالی به باشگاه دادند اما متاسفانه وعده مسئولان عملی نشد و همچنان باشگاه نتوانسته قراردادهای سال گذشته را پرداخت کند و تا به امروز نیز تمامی هزینه‌ها و پرداختی قرارداد‌ها توسط شرکت راه‌یاب ملل صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به محقق نشدن کمک‌های مالی و عدم حمایت مسئولان و تداوم این رویه و همچنین تسویه نکردن قراردادهای سال گذشته باشگاه، راه‌یاب ملل مریوان از ادامه حضور در لیگ برتر والیبال در سال 99 انصراف می‌دهد و تیم داری نمی کند.

به گزارش سپهرغرب در دهه 80 تیم والیبال شهرداری همدان هم با موفقیت از لیگ دسته یک صعود کرد و دو سال در لیگ برتر حضور داشت که با بی‌تدبیری شورای شهر و شهردار وقت همدان این امتیاز ارزشمند به راحتی از بین رفت و مثل تیم مریوانی رنگ انحلال به خود گرفت.

شناسه خبر 21782