شناسه خبر:23534
1399/3/28 01:16:35

سپهرغرب، گروه ایران و جهان: سخنگوی هیأت رئیسه مجلس درباره جزئیات نشست غیرعلنی روز سه‌شنبه، گفت: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مباحث دقیق و مستند و منسجمی درباره توانمندی نظامی و دفاعی ایران و آمادگی کشورمان برای مقابله با هر گونه تهدید داشت.

‌‌محمدحسین فرهنگی اظهار داشت: این جلسه که به دلیل طرح مباحث طبقه‌بندی شده به صورت غیرعلنی برگزار شد، سردار سرلشکر محمدباقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مباحث دقیق و مستند و منسجمی را مطرح کرده و به توانمندی نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران و همچنین آمادگی کشورمان برای مقابله با هر گونه تهدید اشاره کرد.

وی در ادامه با اشاره به تمایل مجلس یازدهم برای همکاری با ستاد نیروهای مسلح بیان کرد: سردار باقری در بخشی از صحبت‌های خود به محدودیت‌ها و مشکلات اشاره کرد و در عین حال افتخارات نظام‌ ما همواره این بوده که با همه محدودیت‌ها در زمینه‌های مختلف توانسته‌ایم به قدرت برتر منطقه و جهان تبدیل شویم. امیدواریم مجلس یازدهم بتواند در راستای تامین نیازهای اولیه ستاد نیروهای مسلح گام‌های موثری بردارد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس در پایان تاکید کرد: یکی از بهترین جلساتی که در طول سال‌های اخیر و روزهای اخیر داشتیم جلسه غیرعلنی روز سه شنبه بود که رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهارات بسیار دقیقی را مطرح کرد.

شناسه خبر 23534