شناسه خبر:24028
1399/4/8 00:42:40

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار سنندج گفت: عملیات احداث بلوار 36 متری برای اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیرهم‌سطح سنجرخان شهر حشمت‌اله صیدی روز گذشته در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها اظهار کرد: اجرای پروژه اتصال تقاطع غیرهم‌سطح سنجرخان به بلوار ساحلی و بلوار کردستان یکی از طرح‌های اولویت‌دار شهرداری سنندج است.
شهردار سنندج افزود: عملیات احداث بلوار 36 متری برای اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیرهم‌سطح سنجرخان در سنندج آغاز شد.
وی خاطرنشان کرد: طول این بلوار یک‌هزار و 800 متر و عرض آن 36 متر شامل دو لاین سواره‌رو به عرض 10.5، رفیوژ به عرض 4 متر، پیاده‌رو در دو طرف به عرض 5.5 متر و یک میدان بیضی‌شکل به مساحت 9 هزار و 100 مترمربع است.
شهردار سنندج گفت: پروژه تقاطع غیرهم‌سطح سنجرخان از اواخر سال 96 در راستای توزیع بار ترافیکی و انتقال آن به بخش شرقی، جنوبی و جنوب شرقی شهر تکمیل و زیر بار ترافیک رفت.
وی بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات این شهرداری در راستای کاهش و روانسازی ترافیک، اتمام پروژه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و همچنین احداث تقاطع غیرهم‌سطح توحید بود که اوایل امسال زیر بار ترافیک رفت.
صیدی گفت: اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و در ادامه اتصال این دو بلوار به تقاطع غیرهم‌سطح سنجرخان، موجب توزیع بار ترافیک سطح شهر به محورهای بلوار دکتر حسینی، ترمینال سنندج، آرامستان بهشت محمدی و همچنین محور سنندج – همدان خواهد شد.
وی عنوان کرد: اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیرهم‌سطح سنجرخان، رینگ جنوبی شهر سنندج را کامل کرده و این اتصال، ارتباط بین شهرک‌های بهاران، زاگرس، ساحلی و... را به سمت تقاطع سنجرخان و بلوار دکتر حسینی برقرار خواهد کرد.

 

شناسه خبر 24028