شناسه خبر:24230
1399/4/10 15:30:28

کتاب «پدر معنوی حزب‌الله؛ خاطرات و تحلیل‌های سیدحسن نصرالله درباره آیت‌الله بهجت» توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ چهارم رسید.

کتاب «پدر معنوی حزب‌الله؛ خاطرات و تحلیل‌های سیدحسن نصرالله درباره آیت‌الله بهجت» با گردآوری و ترجمه وحید خضاب، به‌تازگی توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ چهارم رسیده است.

این‌کتاب مجموعه‌ای از خاطرات و تحلیل‌های سیدحسن نصرالله؛ رهبر حزب‌الله لبنان، درباره آیت‌الله بهجت را شامل می‌شود که توسط وحید خضاب نویسنده و مترجم کتاب «از افغانستان تا لندنستان» جمع‌آوری و سپس ترجمه شده است.

در بخشی از این‌کتاب که به‌صورت گفت‌وگو با سیدحسن نصرالله است، می‌خوانیم:

... بنده شخصاً بسیاری از چیزهایی که در مورد حضرت شیخ بهجت نوشته و جمع‌آوری شده بود را خواندم، ولی معتقدم، آیت‌الله بهجت در واقع پدری معنوی بودند و ما نیز ایشان را پدری معنوی می‌دانستیم. این‌موضوع پس از رحلت امام خمینی(ره) تقویت شد. هنگامی که دیدیم رهبر و ولی امر ما؛ یعنی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(دام‌ظله‌الشریف) وقتی برای زیارت به قم مشرف می‌شوند، بسیار اصرار دارند با حضرت شیخ(قدس‌سره) دیدار کنند، توشه بگیرند، سؤال کنند، استفاده ببرند و از راه‌نمایی‌های او بهره ببرند، دیگر تکلیف ما به‌عنوان سربازان و پیروان آن رهبر مشخص بود. در نتیجه شاید پس از رحلت حضرت امام خمینی(قدس‌سره‌الشریف) این ابوت روحی و معنوی و ارتباط درونی قوی‌تر شد.

چاپ چهارم این‌کتاب با 80 صفحه و قیمت 10 هزار تومان عرضه شده است.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 24230