تکریم شهروندان، شاهکلید موفقیت در مدیریت شهرها
سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری سمنان گفت: باید با رعایت اصول شهروندمداری و اخلاقگرایی با شهروندان برخورد کنیم و احترام و تکریم آنان و کاهش زمان پاسخ دهی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
ابوالفضل ملحی ارائه خدمت صادقانه را یکی از مهمترین اصول کاری دانست و اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و صحت عملکرد در ارائه خدمات مطلوب از ارکان مهم در موفقیت اداره مطلوب شهرها است، اما این مسئله باید در عمل نشان داده شود و کارکنان شهرداریها تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه معاونت معماری و شهرسازی یکی از پر مراجعه ترین بخشهای شهرداری است، عملکرد کارکنان آن نقش مهمی در رضایتمندی شهروندان، کسب درآمد و تحقق برنامههای شهرداری دارد.
منبع: ایمنا
ارسال
نظر
*شرایط و مقررات*
کلمه امنیتی را بصورت حروف فارسی وارد
نمایید
بعنوان مثال : پایتخت ارمنستان ؟ ایروان
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین
(فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر
شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای
نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.