شناسه خبر:28231
1399/6/20 09:30:27

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری سمنان گفت: باید با رعایت اصول شهروندمداری و اخلاق‌گرایی با شهروندان برخورد کنیم و احترام و تکریم آنان و کاهش زمان پاسخ دهی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

ابوالفضل ملحی ارائه خدمت صادقانه را یکی از مهم‌ترین اصول کاری دانست و اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و صحت عملکرد در ارائه خدمات مطلوب از ارکان مهم در موفقیت اداره مطلوب شهرها است، اما این مسئله باید در عمل نشان داده شود و کارکنان شهرداری‌ها تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه معاونت معماری و شهرسازی یکی از پر مراجعه ترین بخش‌های شهرداری است، عملکرد کارکنان آن نقش مهمی در رضایت‌مندی شهروندان، کسب درآمد و تحقق برنامه‌های شهرداری دارد.


منبع: ایمنا

شناسه خبر 28231