شناسه خبر:29918
1399/7/19 14:25:14

فرماندار پلدختر گفت: 43.7 میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی استان لرستان در سال جاری سهم این شهرستان شده است.

حسن رضاییان در جلسه شورای اداری معمولان اظهار کرد: علاوه بر درصد اعتبارات استانی، 10.5 میلیاردتومان نیز از بنیاد علوی، برای اجرای طرح‌های عمرانی شهرستان جذب شده است.

وی افزود: خدمات مناسبی از سیل سال 98 تاکنون در شهرستان پلدختر رقم خورده و پروژه‌های زیادی در حال پیشرفت بوده و بیشتر آن‌ها به نیمه رسیده است.

فرماندار پلدختر گفت: تکمیل دیواره ساحلی شهر معمولان، یکی از مطالبات جدی مردم منطقه است که نیاز به همت مسئولان و تلاش جهادی دارد و از آب منطقه‌ای استان انتظار می‌رود به‌عنوان متولی این پروژه، به این موضوع با توجه به نگرانی مردم و آغاز فصل بارندگی توجه ویژه داشته باشد.

وی با بیان اینکه مردم ولی‌نعمت نظام هستند و باید با آن‌ها صادق باشیم، افزود: باید خدمات به سمتی باشد که مطالبات و نگرانی‌ها و مشکلات مردم هرچه سریع‌تر مرتفع شود و در این زمینه مسئولان تلاش مضاعف داشته باشند.

رضاییان یادآوری کرد: تعدادی از خانواره‌هایی که منازل آن‌ها در حریم رودخانه کشکان تشخیص داده شده و تاکنون در یک مسیر امن جابه‌جا نشده‌اند، درباره آن‌ها تصمیم‌های فوری اتخاذ شود.

فرماندار پلدختر به پل ابراهیم‌آباد معمولان اشاره کرد و گفت: تکمیل پل روستای ابراهیم‌آباد یکی از حیاتی‌ترین پروژه‌هایی است که مطالبه جدی مردم و ضروری است و متولیان امر، باید در این رابطه همت خود را به‌کار گیرند و هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل این پروژه اقدام کنند.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 29918